Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Æsj æsj æsj æsj! Fant en stor feit, død rotte i hagen. Vi har katt, men rotta så ikke ut til å ha sloss. Nå plager jeg meg med tanken på at det sikkert er mange her. Hva er sjansen for at det er en eneste rotte et sted, liksom? Anonymous poster hash: 44a57...f88
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Ææææææææææææææsj!! Anonymous poster hash: 573dc...785
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Rotter fins over alt. Relax Vær glad det er en mindre Anonymous poster hash: a0f35...3dd
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Det skjedde noe MYE verre hos meg! Kjøleskapet var ødelagt, og reparatør kom. For å fikse det som var ødelagt måtte vi dra frem kjøleskapet, og bak det lå det en rotte!!! Herlighet som jeg skvatt!!! Flere mnd tidligere kom det (jeg trodde var) en mus inn i leiligheten, den ble jaget av katten. Det var sannsynligvis en liten rotte da, som har bodd bak kjøleskapet i lang tid. Æsj!!! Men selvfølgelig ikke noe kjekt å finne ut, heller. For håpe katten tar de som er der. Anonymous poster hash: bb1c9...037
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Er det rotter i nabolaget bør dere være veldig påpasselig at det ikke ligger noe søppel rundt omkring, at søppeldunker ikke blir for fulle osv. Der det er en rotte er det flere. Jeg bodde et sted hvor de ikke hadde tatt rotteproblemet på alvor da de så en og annen rotte. Der måtte det legges ut rottefeller rundt alle hus. Ikke særlig artig når rotta tok følge fra postkassa til trappa Den var godt ernært og hadde fin og blank pels Det var også ei rotte som hadde kommet inn i en av veggene og dødd der - luktet deretter... Rakk knapt å flytte inn der før jeg flyttet ut igjen Har dere en velforening eller lignende der dere bor, så ta kontakt med dem. Det kan være viktig å ta tak i dette så det ikke blir et stort rotteproblem i området. Anonymous poster hash: 5f2ef...f22
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Awwwhhh RIP Jerry:-(;-) Anonymous poster hash: 7ed4e...c32
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Awwwhhh RIP Jerry:-(;-)Anonymous poster hash: 7ed4e...c32 Jerry er ei mus, hihi;-) Anonymous poster hash: 094fb...749
Gjest Julia1984 Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Ville tatt kontakt md et skadedyrfirma som kan aktuslisere hvor rotta kommer fra. En rotte er aldri alene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå