Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg skal bruke det mot rødming og sosial angst. Har noen her erfaring med dette medikamentet og evt bivirkninger? Håper på mange svar Anonymous poster hash: 41a69...754
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Jeg skal bruke det mot rødming og sosial angst. Har noen her erfaring med dette medikamentet og evt bivirkninger? Håper på mange svar Anonymous poster hash: 41a69...754 Jeg fikk cipramil mot depresjon! Synes ikke de hjalp noenting . Ble gravid da ..selv om jeg gikk på p piller . Og siden det har jeg vært deprimert fri:) 13 år siden så på en måte var det tidenes lykkepille for meg ! Beklager at jeg ikke kan være til mer hjelp . Fikk ingen bivirkninger da .. Om det teller Anonymous poster hash: effa9...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå