Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått en verkebyll 'der nede' blir vel på de ytre kjønnsleppene(om jeg har skjønnt det rett. Bare et par cm fra trusestrikken. Den er litt vond, når jeg klemmer på den kommer det litt rennende puss ut. Men får ikke klemt ut fordi det er vondt.

Kan jeg smøre emblakrem på og så gi den et ekstra snitt? Sånn for å tømme den helt?

Anonymous poster hash: f2df2...d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Emlakrem skal ikke komme i kontakt med åpne sår.

Bit heller tenna sammen og klem til - eller legg på en isbit først.

Anonymous poster hash: afe4d...d4f

Skrevet

Spør legen om råd. Jeg fikk det samme en gang og fikk en krem som jeg smørte på i ei uke. Da ble den mindre. Men da fikk jeg også fisket ut et nesten 3 cm langt hår derfra. Så tror egentlig det var et inngrodd hår som lå der. Byllen gikk helt bort etter jeg fikk ut håret.

Anonymous poster hash: 8130b...07f
Skrevet

Har hatt den der før nemlig, men da klemte jeg ut, så forsvant den nesten. Har lagt som ei lita ert langt under huden leeenge, for så å poppe ut nå.

Men inngrodd hår ja....det kan det likegjerne være :S

Skrevet

Fikk en slik en på ytre for noen år siden. Ufattelig vondt :P Vondt å gå, vondt å sitte. Måtte bare ta frem nåla å stikke.. Ufattelig godt etterpå! Aldri kommet tilbake :)

Anonymous poster hash: 296d8...2a6

Skrevet

Er ikke kjempegodt nei når buksa el shortsen gnager :S

får prøve å bite tenna sammen :S

hi

Skrevet

Du kan kjøpe kanyle på apoteket og noe å sterilisere med, jod F.eks. Du skal vel helst ikke klemme eller stikke om den ikke har gul tupp, men om den har det kan du stikke tvers igjennom den gule toppen og rive nåla opp for så å klemme. Jævlig vondt, men sinnsykt godt etterpå.. Har du evt noen som kan gjøre det for deg? Jeg har tatt mange sånne på min søster, ikke verdens kjekkeste jobb, men jeg tilbøyelig meg, for om mannen hennes hadde gjort det tror jeg ikke det hadde blitt så mye på henne i ettertid....

Anonymous poster hash: 05116...03b

Skrevet

Altså...det er hull på den, for det kommer stadig noe ut. Men vil få tømt den helt liksom :P

Har ikke veldig lyst å la noen stikke der nede :P hehe

Skrevet

Pass på at den væsken som kommer ut av byllen ikke blir spredd utover der nede..

Da kommer nye byller.. :(

Anonymous poster hash: 3d267...5f4
Skrevet

Høres ut som inngrodd hår. Har det med ujevne mellomrom. Må bare klemme til :/

Anonymous poster hash: eb523...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...