Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Kan man det? Noen sier ja og noen sier nei. Med trening mener jeg styrketrening bla. Hva sier du? Anonymous poster hash: 6e348...d53
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Herlighet er det mulig å være så blond... På tide å logge av tror jeg Anonymous poster hash: d6fce...e19
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Man kan trene selv om man har mensen. Noen blir imidlertid noe løsere i leddbånd rett før og under mensen og da kan det være lettere å trene på seg en skade om man slurver med teknikken. Noen fungerer også best om de trener med litt lavere intensitet under mensen enn ellers. Jeg lar formen bestemme, men lar ikke mensen stoppe med fra å trene, bare tilpasser treningen litt om nødvendig. Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Nei, det kan man ikke, man kan blø ihjel...... Anonymous poster hash: f8a72...f62
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Herlighet er det mulig å være så blond... På tide å logge av tror jeg Anonymous poster hash: d6fce...e19 Spørsmålet er ikke så "blondt" som du tror, så er ikke sikkert HI er blondere enn deg Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Så klart! Er sånt man slapp unna i gymtimer på skolen. Bulllshit og trening er bra! Anonymous poster hash: b21d4...333
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Klart det Anonymous poster hash: a72b6...c90
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Herlighet er det mulig å være så blond... På tide å logge av tror jeg Anonymous poster hash: d6fce...e19 Spørsmålet er ikke så "blondt" som du tror, så er ikke sikkert HI er blondere enn deg Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb Er personlig trener så jo jeg må le litt. Er sjokkert hvor uvitende enkelte er Anonymous poster hash: d6fce...e19
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Hvorfor må det alltid komme noen å fucke up? Hvis du skal være kvalm og vrang, så kan du vær så god holde deg borte fra min tråd. Vitsen med å være spydig? Takk for svar dere andre, det setter jeg stor pris på. Anonymous poster hash: 6e348...d53
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Er personlig trener så jo jeg må le litt. Er sjokkert hvor uvitende enkelte er Anonymous poster hash: d6fce...e19 Jaja, selv om du er pt så har du tydeligvis ikke fått med deg det jeg skrev i # 3, da. Uvitenhet er ikke farlig så lenge man har vett til å spørre så man blir visere! Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Er personlig trener så jo jeg må le litt. Er sjokkert hvor uvitende enkelte er Anonymous poster hash: d6fce...e19 Jaja, selv om du er pt så har du tydeligvis ikke fått med deg det jeg skrev i # 3, da. Uvitenhet er ikke farlig så lenge man har vett til å spørre så man blir visere! Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb Er fullstendig klar over det. Men, syntes fortsatt det var et morsomt spørsmål Anonymous poster hash: d6fce...e19
Selma_ Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Noen er bare født til å være spydig. Herlighet, her ser man det meste. Hi, se det ann på formen, men ja man kan trene når man har mensen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Selvfølgelig kan du det Jeg liker å fokusere ekstra på magen når jeg har mensen siden det hjelper mot mensensmertene Anonymous poster hash: e4e9a...f5e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #14 Skrevet 24. juni 2014 Er fullstendig klar over det. Men, syntes fortsatt det var et morsomt spørsmål Anonymous poster hash: d6fce...e19 Får bare håpe at du ikke avslører holdningen din til kundene dine, for da kommer du til å få et mindre bra rykte på deg... Har vært borti flere pt'er som blir høye på det at de mener de kan det meste om kroppen. De som avslører slike holdninger som du viser her - dvs ler av personer som kan mindre om kropp enn deg selv (som har tatt noe utdanning innen faget) - de trenger å jobbe mer med seg selv før de blir gode veiledere, etter min mening! Et annet poeng som også er viktig - og et punkt hvor altfor mange pt'er feiler stort (!!!) - er at man umiddelbart før og under mensen også har et redusert immunforsvar. Dette betyr at kvinner som hangler litt i denne perioden ikke bør presse seg for mye. Likevel presser pt'er dem til å ta ut alt de har, kommer med kommentarer som gjør at kunden presser seg altfor mye ift hva kroppen faktisk tåler akkurat den dagen. Så ender gjerne kunden opp syk pga treningen. Dette ser jeg stadig vekk, og det provoserer meg, for det er unødvendig og det baserer seg på for lite kunnskap hos den aktuelle pt'en! Jeg har flere ganger måttet be mine pasienter slutte hos slike pt'er. Få en litt mer ydmyk holdning til det du driver med, så kommer du lenger. Noen tåler å trene som normalt under mensen, andre trenger å ta hensyn til at hormonene skaper endringer i kroppen disse dagene, og de fleste har redusert immunforsvar denne perioden. Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #15 Skrevet 24. juni 2014 Ja du kan trene under menstruasjon. Trening under menstruasjon bedrer faktisk min PMS Anonymous poster hash: 7408b...c6a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #16 Skrevet 24. juni 2014 Jeg syns også trening hjelper på mens smerter. Merker noen ganger at jeg ikke orker like mye, men da tar jeg det litt lettere. Går veldig fint det Kan ikke skjønne at det skal være farlig å trene under menstruasjon. Så jeg gjør det ihvertfall. Tror uansett at man skal lytte til kroppen og la den styre. Anonymous poster hash: 51916...445
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #17 Skrevet 24. juni 2014 Er fullstendig klar over det. Men, syntes fortsatt det var et morsomt spørsmål Anonymous poster hash: d6fce...e19 Får bare håpe at du ikke avslører holdningen din til kundene dine, for da kommer du til å få et mindre bra rykte på deg... Har vært borti flere pt'er som blir høye på det at de mener de kan det meste om kroppen. De som avslører slike holdninger som du viser her - dvs ler av personer som kan mindre om kropp enn deg selv (som har tatt noe utdanning innen faget) - de trenger å jobbe mer med seg selv før de blir gode veiledere, etter min mening! Et annet poeng som også er viktig - og et punkt hvor altfor mange pt'er feiler stort (!!!) - er at man umiddelbart før og under mensen også har et redusert immunforsvar. Dette betyr at kvinner som hangler litt i denne perioden ikke bør presse seg for mye. Likevel presser pt'er dem til å ta ut alt de har, kommer med kommentarer som gjør at kunden presser seg altfor mye ift hva kroppen faktisk tåler akkurat den dagen. Så ender gjerne kunden opp syk pga treningen. Dette ser jeg stadig vekk, og det provoserer meg, for det er unødvendig og det baserer seg på for lite kunnskap hos den aktuelle pt'en! Jeg har flere ganger måttet be mine pasienter slutte hos slike pt'er. Få en litt mer ydmyk holdning til det du driver med, så kommer du lenger. Noen tåler å trene som normalt under mensen, andre trenger å ta hensyn til at hormonene skaper endringer i kroppen disse dagene, og de fleste har redusert immunforsvar denne perioden. Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb Man kan vel presse seg like hardt selv om immunforsvaret skulle være litt senket. Jeg er inmunsupprimert og trener hardt 4 ganger i uka. Er man mer mottakelig for infeksjoner når man trener hardt mener du? Anonymous poster hash: 7950e...d13
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #18 Skrevet 24. juni 2014 Er fullstendig klar over det. Men, syntes fortsatt det var et morsomt spørsmål Anonymous poster hash: d6fce...e19 Får bare håpe at du ikke avslører holdningen din til kundene dine, for da kommer du til å få et mindre bra rykte på deg... Har vært borti flere pt'er som blir høye på det at de mener de kan det meste om kroppen. De som avslører slike holdninger som du viser her - dvs ler av personer som kan mindre om kropp enn deg selv (som har tatt noe utdanning innen faget) - de trenger å jobbe mer med seg selv før de blir gode veiledere, etter min mening! Et annet poeng som også er viktig - og et punkt hvor altfor mange pt'er feiler stort (!!!) - er at man umiddelbart før og under mensen også har et redusert immunforsvar. Dette betyr at kvinner som hangler litt i denne perioden ikke bør presse seg for mye. Likevel presser pt'er dem til å ta ut alt de har, kommer med kommentarer som gjør at kunden presser seg altfor mye ift hva kroppen faktisk tåler akkurat den dagen. Så ender gjerne kunden opp syk pga treningen. Dette ser jeg stadig vekk, og det provoserer meg, for det er unødvendig og det baserer seg på for lite kunnskap hos den aktuelle pt'en! Jeg har flere ganger måttet be mine pasienter slutte hos slike pt'er. Få en litt mer ydmyk holdning til det du driver med, så kommer du lenger. Noen tåler å trene som normalt under mensen, andre trenger å ta hensyn til at hormonene skaper endringer i kroppen disse dagene, og de fleste har redusert immunforsvar denne perioden. Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb Min holdning er meget ydmyk. Aldri fått klager på det område Anonymous poster hash: d6fce...e19
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #19 Skrevet 24. juni 2014 Hvis ikke mamma gidder skrive melding så må du nok trene. 😂 Anonymous poster hash: fef42...769
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #20 Skrevet 24. juni 2014 Man kan vel presse seg like hardt selv om immunforsvaret skulle være litt senket. Jeg er inmunsupprimert og trener hardt 4 ganger i uka. Er man mer mottakelig for infeksjoner når man trener hardt mener du? Anonymous poster hash: 7950e...d13 Du burde vite at ja, man kan være mer mottakelig for infeksjoner når man trener hardt. Spørsmålet er om man trener for hardt eller ikke. Overtrening svekker immunforsvaret. Og ja, om man ikke er helt i form så er hard trening en enda større belastning og man risikerer å bli syk av en infeksjon som man ellers ville bekjempet lett(ere). Poenget er hele tiden balanse samt å ta hensyn til form og dagsform. Trening styrker immunforsvaret om det blir gjort riktig. Trener man feil ved at man ikke tar hensyn til dagsform så risikerer man å svekke immunforsvaret. Trener man hardt når man har en infeksjon så risikerer man at infeksjonen blir langt verre. Fortsetter man da å trene mens man har infeksjonen så risikerer man at infeksjonen henger igjen lenger også. Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 Man kan vel presse seg like hardt selv om immunforsvaret skulle være litt senket. Jeg er inmunsupprimert og trener hardt 4 ganger i uka. Er man mer mottakelig for infeksjoner når man trener hardt mener du? Anonymous poster hash: 7950e...d13 Du burde vite at ja, man kan være mer mottakelig for infeksjoner når man trener hardt. Spørsmålet er om man trener for hardt eller ikke. Overtrening svekker immunforsvaret. Og ja, om man ikke er helt i form så er hard trening en enda større belastning og man risikerer å bli syk av en infeksjon som man ellers ville bekjempet lett(ere). Poenget er hele tiden balanse samt å ta hensyn til form og dagsform. Trening styrker immunforsvaret om det blir gjort riktig. Trener man feil ved at man ikke tar hensyn til dagsform så risikerer man å svekke immunforsvaret. Trener man hardt når man har en infeksjon så risikerer man at infeksjonen blir langt verre. Fortsetter man da å trene mens man har infeksjonen så risikerer man at infeksjonen henger igjen lenger også. Anonymous poster hash: 8b4e5...aeb Kommer bakteriene el viruset snikende inn i kroppen akkurat idet man løfter hardt da eller?? Anonymous poster hash: 17350...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå