Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 hei tok en eggløsningstest for 2 dager siden den hadde en svak og en sterk strek, og i følge pakken var den negativ(apotek 1 sine). I dag tok jeg en ny, og da var det kun en sterk strek(også negativ i følge pakken). det jeg lurer på er om noen har noen erfaring med om eggløsning nettopp har vært når testen viser en svak og en sterk strek? synes det er rart å få to ulike typer negative tester.. Anonymous poster hash: 480bb...611
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Somregel har man alltid 2 streker på eggløsningstester. Men den ene er alltid svakere enn den andre, bortsett fra ved egglpsning da er teststreken sterkere enn kontrollstreken. Du er ikke i tvil når testen er positiv for å si det slik, teststreken blir så mørk at den nesten ser blålilla ut Anonymous poster hash: 14825...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå