Gå til innhold

Maximillienne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pent navn?

Anonymous poster hash: 87f39...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 91b2a...814

Skrevet

Er det et navn da?

Anonymous poster hash: 09700...1ac

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: fe2b6...847

Skrevet

I Frankrike kan det være fint. Men fungerer ikke i Norge, blir for langt og alle tenker gutt, gutt, gutt før du kommer til slutten av navnet som sier at det er en jente. En jente vil dermed oppleve å få brev med til "Maximilian Hansen" i steden for "Maximillienne Hansen", hun kommer garantert til å måtte repetere navnet gang på gang før noen får det med seg skriftlig. Og trolig kommer hun til å bli kalt Max, Milly eller andre forkortelser.

Jeg ville gått for et annet navn om dere bor her i landet.

Anonymous poster hash: 7b578...30e
Skrevet

Nei nei nei overhodet ikke!!!

Anonymous poster hash: 729fc...a5b

Skrevet

Ehm... Nei!!!

Anonymous poster hash: 2d103...fa3

Skrevet

I Frankrike kan det være fint. Men fungerer ikke i Norge, blir for langt og alle tenker gutt, gutt, gutt før du kommer til slutten av navnet som sier at det er en jente. En jente vil dermed oppleve å få brev med til "Maximilian Hansen" i steden for "Maximillienne Hansen", hun kommer garantert til å måtte repetere navnet gang på gang før noen får det med seg skriftlig. Og trolig kommer hun til å bli kalt Max, Milly eller andre forkortelser.

Jeg ville gått for et annet navn om dere bor her i landet.

Anonymous poster hash: 7b578...30e

Til og med min franske mann trodde først jeg mente Maximilian når jeg nevnte det for han ;)

Anonymous poster hash: fe2b6...847

Skrevet

Ikke min smak, men stygt vil jeg ikke si.

Skrevet

Ha ha veldig vittig. Not

Skrevet

litt langt & tungvindt å si på norsk. på fransk høres det mye bedre ut.

Skrevet

SKIKKELIG maxi på alle måter.. Aaaaaltfor langt og kunstig/konstruert - synes nå jeg (hun kommer ikke til å klare å stave det før hun er 10.. Minst..).

Anonymous poster hash: f8560...742

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: ca5c1...17d
Skrevet

Dette er et navn med 5 stavelser, så det blir veldig tungt. Personlig synes jeg det var litt "rart" og konstruert også, for jeg har aldri hørt jenteversjonen. Tror nok jeg ville valgt et annet, men om dette er det du har falt helt for, så hvorfor ikke? 

Anonymous poster hash: 48dae...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...