Gå til innhold

Har de fleste fått sms/mail fra Altinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at de som får skattepengene nå skal ha fått sms eller mail fra Altinn. Jeg har ikke fått noe, og syns det er litt rart da jeg har fått skattepenger i juni i 15 år.

Er dette med at de sender ut sms noe nytt?

Anonymous poster hash: 4e72b...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjønt at de som får skattepengene nå skal ha fått sms eller mail fra Altinn. Jeg har ikke fått noe, og syns det er litt rart da jeg har fått skattepenger i juni i 15 år.

Det må være noen andre penger. Det er jo ingen som får skattepenger før 25 juni? Det er første utbetalingsdato.

Anonymous poster hash: 53e46...aee

Skrevet

I 15 år står det.

Anonymous poster hash: ac287...4a0
Skrevet

Jeg mener at jeg ikke har fått sms/mail. Og da får jeg heller ikke skattepengene nå. Det er i såfall første gang det skjer.

Skrevet

Unnskyld, jeg ser nå at jeg leste feil :)

Skrevet

Det må være noen andre penger. Det er jo ingen som får skattepenger før 25 juni? Det er første utbetalingsdato.

Mailen/sms'en har vel blitt sendt ut selv om ikke pengene er på konto enda? Mener det står i mailen at det tar ca 4 virkedager før pengene kommer?

Jeg fikk skattepengene i september i fjor, har alltid fått i juni før det (og jeg er 40 år så det er mange år med junioppgjør det ;)). Noen må jo få til høsten også, og det er vel helt tilfeldig hvem de ikke har rukket før oppgjøret ble sendt ut nå..

Anonymous poster hash: 3fa3e...380

Skrevet

Ja, alle jeg kjenner (nå har jeg jo ikke snakket med alle...men mange) har fått mail om at oppgjøret er ferdig. 

Så, du får nok ikke pengene nå da du ikke har fått mail. Men, er jo ikke sånn at enten får deu de nå eller i august, de holder på fortløpende.

Anonymous poster hash: 106d9...4bf
Skrevet

Ja, alle jeg kjenner (nå har jeg jo ikke snakket med alle...men mange) har fått mail om at oppgjøret er ferdig. 

Så, du får nok ikke pengene nå da du ikke har fått mail. Men, er jo ikke sånn at enten får deu de nå eller i august, de holder på fortløpende.

Anonymous poster hash: 106d9...4bf

Ikke i ferieavviklingen...

Anonymous poster hash: 3fa3e...380

Skrevet

Ja vi har fått.begge to av oss

Skrevet

Da ser det ut til at jeg ikke får pengene i juni da, for første gang. Ja, ja, skal vel alltids klare meg ;)

Skrevet

Jeg har fått både Mail og sms for en uke siden. Stod at det tok 2-3 uker før pengene var på konto.

Skrevet

Jeg fikk både sms og Mail om at skatteoppgjøret var klart på altinn. Det var det jo ikke, og det regnet jeg heller ikke med (er næringsdrivende, så er av de siste som får det...)

Anonymous poster hash: 8db37...fae

Skrevet

Jeg fikk sms fra altinn om at skatteoppgjøret mitt var klart

Anonymous poster hash: 4dcbd...6bf

Skrevet

Har noe endret seg i økonomien din? Jeg spør fordi vi får aldri før november, pga komplisert økonomi (ikke mer komplisert enn av vi har litt aksjer gjennom arbeidsgiverens ordning for aksjesparing og sparer i fond).

Anonymous poster hash: 4ca4f...7aa

Skrevet

Hvis du ikke er e-bruker, må du vente.

Anonymous poster hash: 390cb...bae

Skrevet

Nei, ingen endringer i økonomien. Er ikke e-bruker, men har alikevel fått i juni. Syns bare det var snodig etter så mange år med utbetaling i juni.

Skrevet

Jeg og mannen fikk SMS om at oppgjøret var klart i forrige uke, og at pengene vil være på konto innen 2-3 uker :) Men ingen skattepenger på kontoen. Regner med at de kommer en eller annen gang fra i morgen av, frem til om 2 uker :)

Skrevet

Hvis du ikke er e-bruker, må du vente.

Anonymous poster hash: 390cb...bae

Jeg er ikke e-bruker, men har fått sms og mail om at skatteoppgjøret ligger klart. Fikk beskjedene for ca 1 uke siden og det står at oppgjøret skal være på konto innen 2-3 uker.

Har alltid fått i juni (bortsett fra 1 gang), så jeg er ikke sikker på om det du sier stemmer helt?

Men husker det sto at hvis man leverte selvangivelsen i papirform så vil oppgjøret komme i august. Er det det du mener? :)

Anonymous poster hash: 8c60b...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...