sug lut Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 ...og det må bare bety at vi har gode fine andre sommerting å gjøre. Ønsker alle en lekker junikveld!
amandine Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Alle de beste ønsker. Tøffe dager hos meg, ikke mye plass til fine sommerting. Ser ikke helt land. Håper på gode solnedganger litt fremover.
Iiiiik Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 En stor klem til deg, amandine! Her er det sommerfint, men også tid til netting (fint ord, ikke sant?). Jeg tror Forum+ har noe av skylden, det er ikke nok kranglere til at de kan fordeles over flere steder.
sug lut Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2014 En stor klem til deg, amandine! Her er det sommerfint, men også tid til netting (fint ord, ikke sant?). Jeg tror Forum+ har noe av skylden, det er ikke nok kranglere til at de kan fordeles over flere steder. Det er jo ikke noe liv der heller... men ellers er jeg enig med deg.
amandine Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Jeg ønsker meg en smygedag. En lun og fløyelsmyk smygedag mellom de grå.
amandine Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 En stor klem til deg, amandine! Her er det sommerfint, men også tid til netting (fint ord, ikke sant?). Jeg tror Forum+ har noe av skylden, det er ikke nok kranglere til at de kan fordeles over flere steder. Det er jo ikke noe liv der heller... men ellers er jeg enig med deg.Det høres bra ut med lite liv der, da går jeg ikke glipp av dåmye!!
frk Nilsen Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Har tømme-skittentøykurven-dag, det er varslet brunt vann i krana de neste dagene pga vedlikehold i nabolaget. Så vasker unna en haug nå, og skifter på alle sengene i samme slengen. Ikke akkurat kosekveld, men.... Får vel unne meg et glass hvitvin til kvelds
bIomstre Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Alle de beste ønsker. Tøffe dager hos meg, ikke mye plass til fine sommerting. Ser ikke helt land. Håper på gode solnedganger litt fremover.Stor klem til deg! Vet ikke om det er det rette nå, men minner om denne reklameplakaten som du var med på: http://lektorthorsen.wordpress.com/2012/09/20/321/ Hjelper mot gruff i hvertfall...
☆☆☆ Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Alle de beste ønsker. Tøffe dager hos meg, ikke mye plass til fine sommerting. Ser ikke helt land. Håper på gode solnedganger litt fremover.Huff og huff.. Er litt der eg også. Babyen har etter ei ny runde sjukdom gått frå å helst vere på fanget til å regelrett nekte å vere på golvet. Gulpinga, som bedra seg under sjukdom då ho nekta frukt og middag, har nådd nye høgder no som ho tok eit halvt glas med noko tomatgreier. Korleis i h**** skal eg fore ein baby når ho tydelig ikkje toler frukt og grønnsaker? Og no går eg i den klassiske fella, skal uttrykke sympati og endar med å messe om mine problem i staden. Skikkelig usympatisk og ufyselig og sikkert anna som byrjar på u. Tek meg ein kaffi, oppfordrar andre med tøffe dagar å gjere det samme.
Gjest beef sister Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Alle de beste ønsker. Tøffe dager hos meg, ikke mye plass til fine sommerting. Ser ikke helt land. Håper på gode solnedganger litt fremover. En stor klem til deg!
Gjest beef sister Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Ting skal stå litt stille om sommeren! Her er det fortsatt bare tidlig ettermiddag, så det er fortsatt mye igjen av junidagen, og jeg er så heldig at den i det minste er fin.
*Miss Marple* Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 En ekstra god klem til dere som sliter med tøffe dager! Selv lever jeg litt i fornektelse for tiden og klarer å glede meg over sommer, jordbær og skolefri. Det blir mye uteliv og mindre netting (stjeler det uttrykket, syns det passer så fint), men kikker jo innom avogtil.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Alle de beste ønsker. Tøffe dager hos meg, ikke mye plass til fine sommerting. Ser ikke helt land. Håper på gode solnedganger litt fremover. Klemmer på <3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. juni 2014 #14 Skrevet 24. juni 2014 Her er det aller mest det at dagene er travle. Travelt på jobb fremover, travelt på ettermiddagene, og korte kvelder siden jeg må opp kl 05.30. Slenger innom og leser og legger en kommentar igjen her og der, men lite tid til noe dypere greier og gode svar. Jaja, tyder vel på at man har et liv utenom. Forum+ er greit, men det mangler jo endel folk.. Savner de andre her inne, så jeg må jo overvåke Krangle også. Men greit til litt mer personlige ting.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Går for den gode gamle; hadde en ulldott vært en klem så hadde jeg kastet enn sau etter dere som trenger det! Og stjerna... Du falt ikke i noen felle, bekymringer blir mindre av å deles og det er jo det vi gjør her inne Har du prøvd å mildne frukt og grønt når du gir det? Altså blande bare litt i grøt eller lignende?
☆☆☆ Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Går for den gode gamle; hadde en ulldott vært en klem så hadde jeg kastet enn sau etter dere som trenger det! Og stjerna... Du falt ikke i noen felle, bekymringer blir mindre av å deles og det er jo det vi gjør her inne Har du prøvd å mildne frukt og grønt når du gir det? Altså blande bare litt i grøt eller lignende? Ja. Før blanda vi graut og frukt utan problem, no kjem det opp att Får bestille legetime trur eg, mistenker behandlingskrevande reflux.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Går for den gode gamle; hadde en ulldott vært en klem så hadde jeg kastet enn sau etter dere som trenger det! Og stjerna... Du falt ikke i noen felle, bekymringer blir mindre av å deles og det er jo det vi gjør her inne Har du prøvd å mildne frukt og grønt når du gir det? Altså blande bare litt i grøt eller lignende? Ja. Før blanda vi graut og frukt utan problem, no kjem det opp att Får bestille legetime trur eg, mistenker behandlingskrevande reflux. Håper dere kan finne ut av det
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Håper det ordner seg stjerna Her har ferien startet nokså travelt. Legetimer, kiropraktor timer, har jo vært på shopping flere ganger, pakking for å reise til campingvogna, fotballtrening og huff ja det roer seg ikke i starten på neste uke heller.. Nå sitter jeg rolig utfor campingvogna og venter på at lillebror skal sovne. Det kjøles ute så om han ikke sovner snart må mobil og dib bli med inn og håpe han sovner fordetom
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 På forum+ skjer det jo absolutt ingenting. På jobb begynner det å bli feriestemning. Sommervikarer er i gang med opplæring, og de første av de faste har begynt ferie. Ungene har ferie, og ble akkurat henta av sin far for å være der ei uke. Jeg skal ha jobbehelg. Så det skjer lite i privatlivet også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Alle de beste ønsker. Tøffe dager hos meg, ikke mye plass til fine sommerting. Ser ikke helt land. Håper på gode solnedganger litt fremover.Stor klem til deg! Vet ikke om det er det rette nå, men minner om denne reklameplakaten som du var med på: http://lektorthorsen.wordpress.com/2012/09/20/321/ Hjelper mot gruff i hvertfall... Det artige er jo det at Lektor Thorsen er den samme som er gift med lektorfrua i Aftenposten, og at han er en god gammal klassekamerat av meg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2014 #21 Skrevet 27. juni 2014 På forum+ skjer det jo absolutt ingenting. På jobb begynner det å bli feriestemning. Sommervikarer er i gang med opplæring, og de første av de faste har begynt ferie. Ungene har ferie, og ble akkurat henta av sin far for å være der ei uke. Jeg skal ha jobbehelg. Så det skjer lite i privatlivet også Jooooda, du må bare komme deg inn i riktig gruppe! Jeg sender deg invitasjon, så får Luten godkjenne deg om hun finner deg verdig.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2014 #22 Skrevet 27. juni 2014 hurra! Jeg ser jo ingen andre grupper enn de tre som admin har laget. Jeg håper hun aksepterer mitt nærvær
Gjest Jigglewiggle Skrevet 27. juni 2014 #23 Skrevet 27. juni 2014 Er det sånn at man må betale for forum+ for at alle skal over dit? Da håper jeg at jeg også er verdig
sug lut Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #24 Skrevet 27. juni 2014 Blir aldri alle uansett, tenker jeg. Altfor mange er mer opptatt av å spre skiten sin anonymt enn av å ha et faktisk godt sted å være.
Gjest beef sister Skrevet 27. juni 2014 #25 Skrevet 27. juni 2014 Helt sikkert ikke alle, håper jeg, for jeg var litt nysgjerrig allikevel, men de vil ikke godta noen av kortene jeg forsøkte med, og heller ikke telefonnummeret ser jeg, så da blir jeg ensom til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå