Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Ser at noen skriver 'slytan' i enkelte innlegg. Betyr det noe tilsvarende som gratulerer? Anonymous poster hash: 8ca65...179
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 I Bergen sier vi slt an når noen har fått noe nytt, men vet ikke om slytan erste samme ! Anonymous poster hash: ea55d...c3a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 I Bergen sier vi slt an når noen har fått noe nytt, men vet ikke om slytan erste samme !Anonymous poster hash: ea55d...c3a Slit an ;-) Anonymous poster hash: ea55d...c3a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Når vi spør om dialekter på dinbaby. Jeg lurer på hva asap betyr. Slytan kjenner jeg ikke til, men sli'an som nevnt over bruker jeg ofte. Anonymous poster hash: 04d8e...7c2
☆☆☆ Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Når vi spør om dialekter på dinbaby. Jeg lurer på hva asap betyr. Slytan kjenner jeg ikke til, men sli'an som nevnt over bruker jeg ofte. Anonymous poster hash: 04d8e...7c2 asap=as soon as possible
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå