Gå til innhold

Barnevogn for den aktive ? tips ?


LSP91

Anbefalte innlegg

Hei !:) jeg begynner smått å se på vogner, jeg er veldig aktiv og vil ha en vogn til dette, mest en vogn som er veldig enkel å bruke når det kommer til terreng, mark og grus, alt av underlag helst, si jeg må gå 3 timers turer hverdag, og hvis vognen er god å jogge med og, så hadde det vært supert :)  noen som har erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !:) jeg begynner smått å se på vogner, jeg er veldig aktiv og vil ha en vogn til dette, mest en vogn som er veldig enkel å bruke når det kommer til terreng, mark og grus, alt av underlag helst, si jeg må gå 3 timers turer hverdag, og hvis vognen er god å jogge med og, så hadde det vært supert :)  noen som har erfaringer?

 

Store hjul og håndbrems tror jeg du bør ha da.

 

Du burde se på disse, de tror jeg vil passe ditt behov:

 

Mountain buggy terrain

Baby jogger summit x3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tfk twist kan også vurderes

 

Bare husk at denne ikke kan jogges med, altfor små hjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tfk twist kan også vurderes

 

Bare husk at denne ikke kan jogges med, altfor små hjul!

 

trenger en god jogge vogn, da den kommer til å bli brukt til dette ganske masse :) så jeg kommer vel isåfall til å kjøpe en vogn fra ungen er nyfødt og bruke den framover, dette blir jo et vinterbarn, og jogge da er ikke aktuelt, så kjøper jeg en bra joggevogn utpå våren tenkte jeg, så da trenger jeg en som er meget god å jogge me, på grus å sånt, og gå turer selfølgelig, har en schæferhund som trenger masse trim så trenger en god å stabil vogn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rottis dom krever mye turer og ofte i ullent terreng. Og mountain buggy terrain har vert supergod vogn. Veier lite (i forhold til mange andre vogner), store gode hjul, fjærer som demper dunkingen i vognen, fremste hjul kan låses eller roteres fritt. Håndbrems. Jeg har aldti brukt bagdelen, da jeg kjøpte vogna når tulla var ett år. Men er veldig fornøyd med konstruksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørt mye bra om den vogna så trur det blir den senere :) har kjøpt en brukt barnevogn nå til billig penger som jeg kommer til å bruke i starten , så blir det nok mountain buggy terrain senere :) takk for innslag  ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...