Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 I hele går hadde jeg mye kynnere, som varte lenge og som kom ofte. De var overhode ikke vonde, men hele magen stramma seg skikkelig. I dag har det forandret seg litt - magen strammes veldig, og det er vonde tak nederst -i magen. Disse kommer med ca 7-10 minutters mellomrom, og varer i ca 25-30 sekunder. Er dette fortsatt kynnere, eller kan det være modningsrier? Er en uke over termin. Hilsen førstegangs og uvitende Anonymous poster hash: e12e4...d93
Fandens Oldemor Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Vanskelig å si, egentlig. Kan du ikke ringe fødeavdelingen? Det høres jo ut som om noe er på gang Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Vanskelig å si, egentlig. Kan du ikke ringe fødeavdelingen? Det høres jo ut som om noe er på gang Lykke til! Takk for svar =) Jo jeg kan forsåvidt det, men er redd for å virke som en hysterisk førstegangs. Kjedelig om det bare viser seg å være smårier eller noe sånt (jeg vet ikke hva de ulike riene kalles engang) Har hatt "regelmessige" tak nå i over to timer, så jeg regner med dette må være noe annet enn bare kynnere, kanskje. Anonymous poster hash: e12e4...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå