Gladmor30 Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Har alltid syns at d har vært litt styr hver gang jeg har har hatt bursdag. Har liksom ikke kjent på at d har vært stas eller noe. Men nå, idag blir jeg 31 år, og for første gang tenker jeg at jeg faktisk setter pris på at jeg får feire bursdag. At jeg har 3 flotte barn, en god mann og vi alle er friske alt jeg har oppnådd i livet allerede! Er så takknemlig Hurra for alle som får feire bursdag!!
Kathrine. Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer med dagen! I morga er det min tur.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer med dagen! Min bursdag for et par uker siden var trasige greier, verste dagen på lenge. Anonymous poster hash: 3f7ea...6ca
Gladmor30 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2014 Tusen takk så utrolig trist at d ble en trasig dag for deg :/
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Tusen takk så utrolig trist at d ble en trasig dag for deg :/Ja, men sånn er det noen ganger. Får satse på at neste år blir bedre !!! Anonymous poster hash: 3f7ea...6ca
MammantilNurket Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Gratulerer så mye med dagen Hurra for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå