Gå til innhold

jeg har bursdag i dag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid syns at d har vært litt styr hver gang jeg har har hatt bursdag. Har liksom ikke kjent på at d har vært stas eller noe.

Men nå, idag blir jeg 31 år, og for første gang tenker jeg at jeg faktisk setter pris på at jeg får feire bursdag. At jeg har 3 flotte barn, en god mann og vi alle er friske ;) alt jeg har oppnådd i livet allerede!

Er så takknemlig :)

Hurra for alle som får feire bursdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

I morga er det min tur. ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

 

:)

 

Min bursdag for et par uker siden var trasige greier, verste dagen på lenge.

 

Anonymous poster hash: 3f7ea...6ca

Skrevet

Tusen takk :) så utrolig trist at d ble en trasig dag for deg :/

Skrevet

Gratulerer med dagen:)

Skrevet

Tusen takk :) så utrolig trist at d ble en trasig dag for deg :/

Ja, men sånn er det noen ganger. Får satse på at neste år blir bedre ;) !!!

 

Anonymous poster hash: 3f7ea...6ca

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :D

Hurra for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...