Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Har vansker i forholdet. Det tærer sånn på meg at jeg tenker på det nesten konstant. Jeg får en vond følelse på i magen.. føler jeg mistet energi.. og vil bare gråte. Jeg elsker en mann det er nesten umulig å leve med lenger... vi har et barn.. det gjør det hele enda verre... jeg føler meg låst, og i en håpløs situasjon... ønsker vi skal klare oss.. men vet ikke hvordan.. måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: f1ad2...ef8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Parterapi? Anonymous poster hash: 021c6...4a3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Kjenner følelsen.... Anonymous poster hash: b3acc...2df
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har det på samme måten. Og slik har jeg hatt det i 3,5 år. Fikk en stor krise i ekteskapet for 3,5 år siden. Jeg falt ned i en dal, og skjønte etter 1,5 år at jeg ikke klarte å komme meg opp alene. Måtte begynne på antidepressiva som fikk meg ut av den verste kneika. Jeg har jobbet og jobbet og jobbet med dette forholdet. Fant ut at jeg var gravid med tredjemann helt i begynnelsen av krisen, så bestemte meg for å kjempe. Det har vært 3,5 knalltøffe år!! Vi har gått til parterapi og nå hos sexolog. Jeg er villig til å prøve alt før vi eventuelt går hvert til vårt. Vet det er best for barna om vi holder sammen. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg vært borte FOR LENGST!! Men alle disse greiene holder på å spise meg opp da! Er blitt syk og tror ikke jeg blir frisk før problemene er løst opp i ... Anonymous poster hash: 88229...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå