Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Skal skrive under en huskjøpkontrakt. Megleren anbefaler en sånn forsikring. Man bør kanksje ha det? Noen med peiling? Anonymous poster hash: e6c75...004
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Vi har det ikke og ikke hadde de vi kjøpte av heller. Men i ettertid hadde det vært lurt:-)
Førstemann Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Ja, jeg ville kjøpt det. Særlig hvis selger har forsikring.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Det kan være spesielt lurt om huset er gammelt eller nylig renovert, da det kan dukke opp ting. Har selger forsikring, ville jeg også hatt forsikring. Og uansett så er de tusenlappene lite i flyttesammenheng, og kan virkelig være verdt det dersom noe er galt. Vi hadde forsikring, fikk ikke bruk for den, men følte aldri at det var penger ut vinduet. :-) Anonymous poster hash: 25271...83c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Men meglere får ofte betalt for å selge forsikring (ihvertfall gjorde "vår" det), så ville ikke hørt på hans råd utelukkende. Anonymous poster hash: 25271...83c
Mithuriel Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Vi var lykkelige over at vi hadde det da vi oppdaget en stor feil på huset vårt. Om saken ikke går igjennom har vi ihvertfall fått dekt advokathjelp, takstmannen osv... Bare det har allerde kommet på mange tusen...
BikkjeBisk Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Ja, kommer til å gjøre det igjen også når den neste boligen står for tur. Hadde ikke noe problemer med den siste, men er jo innmari kjekt hvis man skulle være uheldig
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Denne dekker kun evt rettshjelp hvis det blir krangling med eierskifte selskapet. Du er allerede dekket for utgifter til rettshjelp i din innbo forsikring. Anonymous poster hash: 5bc10...9b4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Såvidt meg bekjent er det ingenting en slik forsikring hjelper mot, man ikke allerede har innbakt i lovverket, økonomer anbefaler at du sparer pengene dine Anonymous poster hash: 0680b...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Jeg anbefaler deg å sjekke om innboforsikringen din dekker rettshjelp. Det gjorde vår, og vi sparte de mange tusenlappene Anonymous poster hash: 6f582...f64
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Megler anbefaler allid det for de får provisjon for hver forsikring de selger. Helt unødvendig. Min fra jobber i forsikring og han sier at den forsikringen er kun lureri. Anonymous poster hash: 301d8...e25
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Megler anbefaler allid det for de får provisjon for hver forsikring de selger. Helt unødvendig. Min fra jobber i forsikring og han sier at den forsikringen er kun lureri. Anonymous poster hash: 301d8...e25 Hvordan går man frem hvis man ikke har slik forsikring og finner mauer i huset? Anonymous poster hash: 2aa28...8a7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Megler anbefaler allid det for de får provisjon for hver forsikring de selger. Helt unødvendig. Min fra jobber i forsikring og han sier at den forsikringen er kun lureri. Anonymous poster hash: 301d8...e25 Hvordan går man frem hvis man ikke har slik forsikring og finner mauer i huset? Anonymous poster hash: 2aa28...8a7 . Man går på selger og har evt fri rettshjelp på innboforsikringen. Selger må fylle ut en erklæring ved salg og hvis dere kan bevise at selger visste om dette før dere kjøpte så har de jugd på erklæringen sin. Anonymous poster hash: 301d8...e25
mamma_til_gutt Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Fullstendig bortkastet. Bruk heller penger på god hus/innboforsikring. Vi har kjempeproblemer i forbindelse med kjøp/salg nå, men alt er dekket sv andre forsikringer.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Jeg ville hatt det allikevel, selv om det til dels er en dobbeltforsikring. Om du ikke har, må du finne deg en advokat som kjører saken din på egen hånd. Feks Help Forsikring er profesjonelle på akkurat denne typen saker, og vinner raskere og oftere frem. Anonymous poster hash: d38ba...76c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Jeg ville hatt det allikevel, selv om det til dels er en dobbeltforsikring. Om du ikke har, må du finne deg en advokat som kjører saken din på egen hånd. Feks Help Forsikring er profesjonelle på akkurat denne typen saker, og vinner raskere og oftere frem. Anonymous poster hash: d38ba...76c Jeg endte med å bestille en sånn. Min innboforsikring dekker det ikke. Anonymous poster hash: e6c75...004
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Jeg ville hatt det allikevel, selv om det til dels er en dobbeltforsikring. Om du ikke har, må du finne deg en advokat som kjører saken din på egen hånd. Feks Help Forsikring er profesjonelle på akkurat denne typen saker, og vinner raskere og oftere frem. Anonymous poster hash: d38ba...76c Omtrent alle med denne forsikringen som får bruk for den sier nettopp at forsikringsselskapet trenerer og er helt umulige å ha med å gjøre. Så at det går fortere og lettere med en slik tupe forsikring bør du ta med en klype salt. Anonymous poster hash: 301d8...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå