Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg får forskudd fra NAV.Da jeg ringte de sist, stod min ex med registrert arbeidsgiver, og de hadde satt inn fasttrekk, som ville skje første gang i Juni.Da lurer jeg på, når vil jeg selv få utbetalt disse? Anonymous poster hash: cb342...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Jeg får forskudd fra NAV. Da jeg ringte de sist, stod min ex med registrert arbeidsgiver, og de hadde satt inn fasttrekk, som ville skje første gang i Juni. Da lurer jeg på, når vil jeg selv få utbetalt disse? Anonymous poster hash: cb342...4ac Dytt Anonymous poster hash: cb342...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Hos meg kommer bidrag mellom den 20 og 30 i mnd ca, så da kommer de nok før helga.. Anonymous poster hash: f6770...b22
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Hos meg kommer bidrag mellom den 20 og 30 i mnd ca, så da kommer de nok før helga.. Anonymous poster hash: f6770...b22 Oki tusen takk for svar ☺ Anonymous poster hash: cb342...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå