Gå til innhold

Hjelp ang barnebidrag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får forskudd fra NAV.
Da jeg ringte de sist, stod min ex med registrert arbeidsgiver, og de hadde satt inn fasttrekk, som ville skje første gang i Juni.
Da lurer jeg på, når vil jeg selv få utbetalt disse?

 



Anonymous poster hash: cb342...4ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg får forskudd fra NAV.

Da jeg ringte de sist, stod min ex med registrert arbeidsgiver, og de hadde satt inn fasttrekk, som ville skje første gang i Juni.

Da lurer jeg på, når vil jeg selv få utbetalt disse?

 

 

 

Anonymous poster hash: cb342...4ac

Dytt

 

Anonymous poster hash: cb342...4ac

Skrevet

Hos meg kommer bidrag mellom den 20 og 30 i mnd ca, så da kommer de nok før helga..

 

Anonymous poster hash: f6770...b22

Skrevet

Hos meg kommer bidrag mellom den 20 og 30 i mnd ca, så da kommer de nok før helga..

 

Anonymous poster hash: f6770...b22

Oki tusen takk for svar ☺

 

Anonymous poster hash: cb342...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...