Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Nå mener jeg ikke voldtekt med masse fysisk vold involvert, men tiltvunget sex der man ikke tør si nei av redsel for fysisk og psykisk vold. Jeg har opplevd dette flere ganger og lurer på om det er flere der ute. Vet dere noe om langtidsvirkninger av dette og har noen erfaringer med terapi for å bearbeide det? Anonymous poster hash: 4f060...1e9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Kom deg vekk er det eneste rådet jeg har! Utsetter du virkelig deg selv for dette? Fastlege og psykolog. Anmeld jævelen! Anonymous poster hash: 76c18...a8c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Ingen vits i å bearbeide det hvis du er sammen med dritten. Først må du gå fra ham, så kan du tenke på terapi. Hadde bedt min far hente meg om han var voldelig eller truende, slik at jeg ikke sto der alene når jeg pakket sakene og gikk. Hadde nok bedt ene broren min bli med også.. Spør familien din om hjelp til å komme deg unna. Anonymous poster hash: 566d7...d00
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Latent vold kan skape store traumer og psykiske problemer. Voldtekt under trussel om vold er direkte skadelig. Du må komme deg bort! Anonymous poster hash: b9cc8...a4b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Du vet at dette ikke er bra for deg, det er jo derfor du spør om råd. Som de andre sier så må du først forlate denne mannen. Din selvfølelse kommer til å bli svært dårlig dersom du fortsetter å bli i dette forholdet. Anonymous poster hash: cb689...3e1
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Det er slutt nå. Jeg lurer egentlig bare på hvordan fremtiden blir. Er litt nummen fremdeles, men merker at jeg har en reaksjon. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva jeg føler og tankene bare spinner. Anonymous poster hash: 4f060...1e9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Les boka "Psykopatens grep". http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5233152 Anonymous poster hash: 46116...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå