Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 1: CeLaVi? 2: Okker Gokker? 3: Stormberg? 4: Memini? 5: Pomp de Lux? 6: Ugly Childrens Clothing? (Bomull) Hvordan er holdbarheten, passformen, kvaliteten? Hvordan holder de seg etter vask? Anonymous poster hash: 9520e...3d4
kråkemamma Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Stormberg er jeg storfornøyd med. Brukt vinterdress, parkdress, fleece, luer, turbukser, jakker osv. Gode klær til gode priser. Holder seg godt etter vask og er god passform til både voksne og barn. Ofte nettsalg:) Har bestillt fra Ugly nå på salget men har ikke fått klærne enda så vet ikke noe om de.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Stormberg er jeg storfornøyd med. Brukt vinterdress, parkdress, fleece, luer, turbukser, jakker osv. Gode klær til gode priser. Holder seg godt etter vask og er god passform til både voksne og barn. Ofte nettsalg:) Har bestillt fra Ugly nå på salget men har ikke fått klærne enda så vet ikke noe om de. Godt! Har nemlig bestilt fleece derfra.. veldig billig! Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Stormberg - tommel opp! Har mye forskjellig derfra og er fornøyd med kvalitet og passform. Men de er store i størrelse. Av ugly har vi en body med mariusmønster og en med melkekartongmønster. Den siste har dårlig passform og så slitt ut etter et par vask. Mariusbodyen har god passform, men knappene sitter dårlig. Anonymous poster hash: c6704...fda
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Stormberg - tommel opp! Har mye forskjellig derfra og er fornøyd med kvalitet og passform. Men de er store i størrelse. Av ugly har vi en body med mariusmønster og en med melkekartongmønster. Den siste har dårlig passform og så slitt ut etter et par vask. Mariusbodyen har god passform, men knappene sitter dårlig.Anonymous poster hash: c6704...fda Ok. Bra jeg kjøpte derfra på salg da! de er jo normalt sett dyre. Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 MeMini: har god erfaring med dette. Kjøper stort sett penklær derfra på salg, så sender ikke barna i barnehagen i klærne derfra, derfor blir de automatisk lite slitt også. Vasker de i maskinen, selv om det på noen klær står kun håndvask, har ikke hatt dårlige erfaringe med vask. Klærne holder seg godt likevel. Anonymous poster hash: 8c67c...944
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 MeMini: har god erfaring med dette. Kjøper stort sett penklær derfra på salg, så sender ikke barna i barnehagen i klærne derfra, derfor blir de automatisk lite slitt også. Vasker de i maskinen, selv om det på noen klær står kun håndvask, har ikke hatt dårlige erfaringe med vask. Klærne holder seg godt likevel. Anonymous poster hash: 8c67c...944 Ok. Har kjøpt en fleecedrakt, men best å bruke den hjemme, da? Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Gjest flykræsj Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Har kjøpt stormberg og pomp de lux. Veldig god kvalitet. Brukes i barnehagen så de vaskes på 60 grader og brukes igjen og igjen og igjen. Like fine
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Har også god erfaring med Stormberg, både til barn og voksen. Også stort pluss for en inkluderende bedrift og miljøprofil. Ugly har jeg litt blandet erfaring med. Synes klærne mistet farge fort og ble litt slaskete i passformen. Anonymous poster hash: 990c8...fa2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Har kjøpt stormberg og pomp de lux. Veldig god kvalitet. Brukes i barnehagen så de vaskes på 60 grader og brukes igjen og igjen og igjen. Like fine Så bra ! Har også god erfaring med Stormberg, både til barn og voksen. Også stort pluss for en inkluderende bedrift og miljøprofil.Ugly har jeg litt blandet erfaring med. Synes klærne mistet farge fort og ble litt slaskete i passformen. Anonymous poster hash: 990c8...fa2 Det er bra jeg bestilte varer fra Ugly for noen dager siden, ikke fått beskjed om at de er sendt enda.. Men vi får se når den tid kommer, håper jo det er grei kvalitet. Men det er ikke Cubus-kvalitet? (Synes Cubus vedig fort blir stivt og utvasket..) Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 MeMini: har god erfaring med dette. Kjøper stort sett penklær derfra på salg, så sender ikke barna i barnehagen i klærne derfra, derfor blir de automatisk lite slitt også. Vasker de i maskinen, selv om det på noen klær står kun håndvask, har ikke hatt dårlige erfaringe med vask. Klærne holder seg godt likevel. Anonymous poster hash: 8c67c...944 Ok. Har kjøpt en fleecedrakt, men best å bruke den hjemme, da? Anonymous poster hash: 9520e...3d4 Nei, for all del. Bare bruk den i barnehagen om det var det som var tanken. Jeg mente bare at jeg ikke har så mye erfaring med hvordan klærne slites ved mer aktiv bruk. Siden det bare er penklær jeg har kjøpt der. Så det kan godt være de holder godt selv med barnehagebruk :-) Anonymous poster hash: 8c67c...944
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 MeMini: har god erfaring med dette. Kjøper stort sett penklær derfra på salg, så sender ikke barna i barnehagen i klærne derfra, derfor blir de automatisk lite slitt også. Vasker de i maskinen, selv om det på noen klær står kun håndvask, har ikke hatt dårlige erfaringe med vask. Klærne holder seg godt likevel. Anonymous poster hash: 8c67c...944 Ok. Har kjøpt en fleecedrakt, men best å bruke den hjemme, da? Anonymous poster hash: 9520e...3d4 Nei, for all del. Bare bruk den i barnehagen om det var det som var tanken. Jeg mente bare at jeg ikke har så mye erfaring med hvordan klærne slites ved mer aktiv bruk. Siden det bare er penklær jeg har kjøpt der. Så det kan godt være de holder godt selv med barnehagebruk :-) Anonymous poster hash: 8c67c...944 Jeg kan jo se hvor holdbar den virker er ikke bhgstart før om et par mnd uansett Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Appelsinpiken Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Er veldig glad i klærne fra memini. Bruker de også i barnehagen, og vasket ofte. Blir ikke spesielt slitt
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #14 Skrevet 24. juni 2014 Vi har arvet mye klær fra pomp de lux. Så de overlever ihvertfall to aktive barnehagebarn uten å se brukt og slitt ut. :-) Anonymous poster hash: 1ca59...a34
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #15 Skrevet 24. juni 2014 1: CeLaVi? 2: Okker Gokker? 3: Stormberg? 4: Memini? 5: Pomp de Lux? 6: Ugly Childrens Clothing? (Bomull) Hvordan er holdbarheten, passformen, kvaliteten? Hvordan holder de seg etter vask? Anonymous poster hash: 9520e...3d4 Har god erfaring med stormberg, har hatt mange fleece-gensere der fra. Som noen har sagt tidligere så er de litt store i størrelsen, men et er bare positivt for min del. Heller brette litt opp og bruke lenger. Memini har jeg også god erfaring med. Jenta har noen bluser/tunikaer som brukes i barnehagen, eller er det mest penklær jeg kjøper der fra. Holder seg godt etter vask. Pomp delux har bra klær med god kvalitet, men synes tunikaene og blusene er litt breie. Kan se ut som en sekk mange ganger. Buksene er veldig gode da, spesielt de luftige. Gode klær for aktive barn. Ugly childrens clothing har jeg bare en ullbody fra, men den er like fin etter vask. Har ikke erfaring med bomull. Anonymous poster hash: aced8...4b0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #16 Skrevet 24. juni 2014 Ok kjekt å finne merker som er billlige, men gode! Memini, ugly cc og okker gokker er ikke billige da, men de andre er jo veldig billige! Ingen som har kjøpt fra celavi eller okker gokker? googlet okker gokker, er visst veldig mange som er fornøyde! Ja, det er jo dyrt, men hvis det er god kvalitet, så.. Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Blondzilla Skrevet 24. juni 2014 #17 Skrevet 24. juni 2014 Memini har nydelige klær, men jeg synes de er så rare i str. Noen ganger er str 80 kjempestort og noen ganger bittelite. Derfor kjøper jeg det ikke på nett fordi jeg må se det først. Stormberg er veldig bra! Ugly har jeg bare hatt i en bomullsbody. Den var helt ok, men ikke noe bedre enn for eks lindex.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #18 Skrevet 24. juni 2014 Memini har nydelige klær, men jeg synes de er så rare i str. Noen ganger er str 80 kjempestort og noen ganger bittelite. Derfor kjøper jeg det ikke på nett fordi jeg må se det først. Stormberg er veldig bra! Ugly har jeg bare hatt i en bomullsbody. Den var helt ok, men ikke noe bedre enn for eks lindex. Ja, det er mye lekkert fra Memini jeg bestilte en ganske stor str, så kan muligens ikke brukes før neste år. Med mindre det er som du forteller da, at størrelsen er liten..! Det var veldig billig salg på akkurat det plagget, så måtte liksom slå til. I verste fall kan den vel brettes opp på armer og ben, da Betalte 50kr for body fra ugly cc, så hvis den holder i en mnd er jeg fornøyd tror jeg det er jo råbillig. Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. juni 2014 #19 Skrevet 24. juni 2014 kjenner kun til stormberg av disse, og er veldig fornøyd
blueberrygirl<3 <3 Skrevet 24. juni 2014 #20 Skrevet 24. juni 2014 Jeg synes klærne fra Memini er nydelige, men de holder seg så dårlig i vask. Kanskje jeg vasker de feil, men synes de mister passformen med en gang. Stormberg har jeg ikke forsøkt, men blitt advart mot ytterklærne av en venninne som jobber i barnehage, hennes erfaring er at de ikke duger i regn og snø. Elsker Pomp de Lux! Har masse klær derfra, og de blir jo ikke slitt, selv om jeg vasker de hele tiden. Tror de har salg nå også :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #21 Skrevet 24. juni 2014 Jeg synes klærne fra Memini er nydelige, men de holder seg så dårlig i vask. Kanskje jeg vasker de feil, men synes de mister passformen med en gang. Stormberg har jeg ikke forsøkt, men blitt advart mot ytterklærne av en venninne som jobber i barnehage, hennes erfaring er at de ikke duger i regn og snø. Elsker Pomp de Lux! Har masse klær derfra, og de blir jo ikke slitt, selv om jeg vasker de hele tiden. Tror de har salg nå også :-) Jepp, masse salg! Ja, så på stormberg sine anmeldelser av ytterklær (kjøpere anmelder), og mange var misfornøyde med en ytterdress. Men mange var visst fornøyde med fleece! Og må skryte litt av at jeg kjøpte på restsalg en sherpafleecdjakke til 19 (ja, NITTEN) kroner Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #22 Skrevet 24. juni 2014 kjenner kun til stormberg av disse, og er veldig fornøyd Det er flott ! Anonymous poster hash: 9520e...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå