Gå til innhold

"Du er jo ikke akkurat noen ungpike lenger!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fikk jeg vite av legen i går! Og så lo hun. Jeg er 36... Veeeldig festlig ;)

Anonymous poster hash: bb450...043
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leger kan si sånn, men de trenger ikke akkurat å le. Jeg husker at jeg gikk til legen pga. bloduttredelser på bena, og hun sa: "Sånt må du regne med i din alder:" Jeg var 26.

Skrevet

Er 35 selv, vil ikke akkurat kalle meg noe ungpike selv...ikke noe å bli snurt over det

Anonymous poster hash: 1e2dc...b23
Skrevet

Du er jo ingen ungpike, men hvorfor nevne det? Sjalu?

Anonymous poster hash: bbbd7...dd3

Skrevet

Er ikke det helt greit da?

Legen sa til meg forrige gang jeg var der også at jeg hadde blitt så voksen nå at jeg nesten måtte regne med å merke noen tegn på alderen min. 

Kroppen er ikke en evigvarende maskin, og noe rusk blir det jo etterhvert...

Jeg er 39 år og har slitasjegikt i hofter og knær.

Anonymous poster hash: cf4b8...d0a
Skrevet

Si meg. Er du sosialt tilbakestående?

Var det DETTE du fikk ut av det hun skrev??

Anonymous poster hash: 3a183...a25

Skrevet

Neida, jeg har godtatt alderens inntog :) Jeg ble bare litt paff av kommentaren, kan du si.

Anonymous poster hash: e4bd6...a53

Skrevet

I en alder av 28, etter å ha slitt med infertilitet og ingen eggløsning i halvannet år, sa en nedlatende gynekolog til meg "ja, ja, du er jo veldig ung og har god tid til å få barn, du kan liksågodt vente fire-fem år du!"

Hadde skjønt det hvis jeg var 22, men jeg var 28 :(

Byttet gynekolog, fikk en som tok meg på alvor, fikk dobbel dose pergotime og ble gravid.

Teite leger er det bare å komme seg unna :)

Anonymous poster hash: 6df53...78c

Skrevet

I en alder av 28, etter å ha slitt med infertilitet og ingen eggløsning i halvannet år, sa en nedlatende gynekolog til meg "ja, ja, du er jo veldig ung og har god tid til å få barn, du kan liksågodt vente fire-fem år du!"

Hadde skjønt det hvis jeg var 22, men jeg var 28 :(

Byttet gynekolog, fikk en som tok meg på alvor, fikk dobbel dose pergotime og ble gravid.

Teite leger er det bare å komme seg unna :)

Anonymous poster hash: 6df53...78c

Himmel og hav......Ei venninne av meg var i samme situasjon som deg. Hun og mannen gikk til legen for å få hjelp, og hun var faktisk også 28 år da. Hennes lege sa at det virkelig var på tide at de kom og ba om hjelp for hun var jo ikke så ung lenger! Atte hæ??

Legene har tydeligvis forskjellig syn på dette med alder :P

Anonymous poster hash: 6a0db...c37

Skrevet

Legen min lurte på om vi skulle ta en tur bak låven og ende det hele :P

Nå har vi en veldig spøkefull tone, og han vet at jeg ikke liker å sitte hos en lege som bare kikker på meg og synes synd i meg ;)

Anonymous poster hash: 3cc88...84c

Skrevet

Da jeg var 26-27 gikk jeg til en gynekolog som ikke bare skadet meg, men som sa at om jeg ville ha barn så burde jeg forte meg siden jeg begynte å bli gammel... Jeg gråt faktisk da jeg reiste derfra.

Anonymous poster hash: caad0...549
Skrevet

Jeg er 29 og føler meg slettes ikke som en ungpike. Jeg begynner å trekke på åra, det er fakta. Det ikke problemet med at legen påpeker realiteten

Anonymous poster hash: e1c27...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...