Frenzia Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg drømte i natt at jeg ble mistenkt for å ha blitt gravid med et utitulert kvinnelig medlem av kongefamilien. Men det var ikke meg, for jeg testet ved å suge på en halv p-pille, og jeg ble ikke blå på tunga, så jeg var ikke gravid. Det var visst i stedet Sigrid Bonde Tusvik som var blitt gravid med det kvinnelige kongelige medlemmet. Og det måtte de gå ut med offentlig, for det utitulerte kvinnelige medlemmet av kongehuset var i tillegg også en styrtrik forretningskvinne, og måtte avverge useriøse sladrespalter og dårlig reklame i media. Det var like før jeg måtte ta på meg ansvaret for å ha blitt gravid med kvinnen fordi vi ikke fikk tak i Tusvik, men så dukket hun heldigvis opp. De ble i tillegg forelsket og holdt lykkelige hender mens de offentliggjorde forlovelsen for pressen, mens jeg sto litt fortumlet og så på bak i kulissene. The end... Så, dagens spørsmål til dere; hva slags medisiner bør jeg begynne på?
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Nei nei begynner du på medisiner blir det vel ikke mer slike historier
Gjest Jigglewiggle Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Bahahaha 😂 (i tilfelle ikke iPhonesmilefjeset kommer med, så: smilefjes som ler så tårene renner)
ms.Pond Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Hahaha! Ingen kjedelig natt i din seng skjønner jeg Jeg tar gjerne noen sånne drømmer, mine dreier seg bare om jobb og er usigelig kjedelige.
Frenzia Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2014 Mulig jeg la meg edru i går, når jeg tenker meg om. Det har blitt mye smånipping på terrassen i det siste. Har derfor gått til innkjøp av mer hvitvin i dag, i tilfelle jeg ikke tør å legge meg edru igjen. Det slo meg nemlig at det finnes mer definerbare medlemmer ved det kongelige norske hoff som jeg ikke ønsker å drømme om. Det finnes jo ingen garanti for at drømmene mine ikke kommer puljevis utfra omtrent samme tema, spesielt når de kommer i en upåvirket tilstand.
Aliniane Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Hehehe.. Du må selvfølgelig begynne på p-piller! Den blå typen! Huff, er slitsomt med sånne netter. Har noen av de selv også.
Frenzia Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2014 I natt drømte jeg at en desillusjonert romfarer, et alien fra ytre rom, hjalp meg så jeg besto eksamen i Praktisk arbeid med kreativ design, kunst og håndverk. Jeg var i utgangspunktet fortvilet og tom for ideer, og var i ferd med å levere blank. Jeg traff romvesenet på vei til eksamenslokalet, og fikk dermed en fabelaktig ide sekunder før. Jeg tok med lærere, sensorer og medstudenter på omvisning i romfartøyet, og fikk det forvirrede romvesenet til å prøve å overbevise om sin utenomjordiske tilhørighet i noe som lignet en oppvisning i performance art. Romvesenet fant blant annet frem en perle og dryppet en dråpe på den fra en pipette, og perlen ble til en diger, fargerik og flott sommerfugl som vi fanget så alle kunne studere de snodige trekkene den hadde. Jeg besto eksamen med bravur. I dag har jeg ikke et dagens spørsmål, vil bare dele at jeg er lettet over at det virker som om Se&Hør-temaet over drømmene mine ikke var kommet som et fast innslag.
ms.Pond Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Jeg kjenner jeg gleder meg til den dagen drømmekameraet kommer. Jeg fikk de mest fantastiske bilder i hodet av den siste drømmen din, med musikk og alt. Og må legge til at det var en utrolig snill alien du møtte da, i god E.T.-stil. Enda godt det ikke var en av de senere Hollywoodske jypene, som bare skal ete hjerner og utslette menneskeheten. Selv om det kan være et imponerende stykke gjennomføring på en eksamen i praktisk arbeid og kreativt design, så er det litt kjedelig når det ikke er noen sensorer igjen som kan gi stjerne i boka.
sug lut Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Hm, du har et utrolig aktivt indre liv nattestid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå