Gå til innhold

Pizza-gavekort i avslutningsgave til bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vanlig er jeg sent ute, og datter har siste dagen i bhg i dag, før hun begynner på skolen til høsten. Hun har gått der i 5 år, og før det gikk søsteren der også, så vi kjenner de ansatte veldig godt, dette er en liten bhg med 5 ansatte.

Tenkte et gavekort på 2 pizzaer kunne vært noe? Til personalmøte eller planleggingsdag?

Dere som jobber i bhg, hva hadde dere syntes om det? Blir i tillegg et koselig kort da...

Anonymous poster hash: 03058...724
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ville heller kjøpt en orkide til hver av de! Den tar de med hjem og kan ha glede av lenge

Skrevet

Nei, kjøp pizzagavekort. Knallgod gave :)

Skrevet

Jobber ikke i bhg, men synes det var en skikkelig god ide:)

Skrevet

Ville heller hatt noe annet.....

Anonymous poster hash: 4c489...2c3

Skrevet

Høres supert ut :) Klart du kan.

Jeg ser at du har liten bhg så dette gjelder ikke deg, men til de med stor bhg og flere avdelinger.

Når dere gir fellesgave som er kun til deres avdeling er det ofte noen som alltid faller utenfor. Som f.eks personen som jobber på kjøkkenet.

Det er ikke hyggelig å aldri bli tatt med når de andre får fellesgave.

Anonymous poster hash: d7e43...2ef
Skrevet

Takk for svar:) Til deg som skriver at du heller ville hatt noe annet......merkelig svar å komme med når du ikke kan foreslå hva du heller ville hatt...? Hvis du jobber i barnehage, da:) Går for pizza jeg:)

Anonymous poster hash: 03058...724
Skrevet

Jobber i en liten Bhg og syntes det var knall ide

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad. Jobber i bhg der vi har et godt sosialt samhold. Da mi jente slutta kjøpte vi spill til barna, så noe til avdelingen er også supert og de voksne blir glad for dette og:)

Anonymous poster hash: 278f5...b97

Skrevet

Jobber i barnehage og hadde blitt glad for det :) For meg er blomster så vanlig gave og derfor litt kjedelig. Og det kan blir dyrt om mange ansatte skal få hver sin blomst. Jeg jobber i en diger barnehage med 9 avdelinger og ca 150 barn, er ikke ansatt folk på kjøkkenet el noe sånt. Og folk blir ikke glemt og holdt utenfor på noe slags vis. Selv tilkallingsvikarer blir sett på som ansatte. Men selvfølgelig forskjell på barnehager. Pizza er godt!

Anonymous poster hash: c2fe6...dd5

Skrevet

Vi jobbet også i en liten bhg og gavekort var supert! Vi var mye sammen utenom jobb også så passet utrolig godt. Blomster er litt vanskelig å ha glede av syns jeg. De står der bare og man får aldri sett dem.

Anonymous poster hash: 448d4...f02

Skrevet

Det hadde jeg syntes var en litt kjedelig gave, for hos oss betaler arbeidsgiver mat på hvert personalmøte og planleggingsdag uansett

Anonymous poster hash: 3ef00...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...