Gå til innhold

Et Eksperiment/Sjokkerende Kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufattelig mange som har sett dette arrestbildet synes at denne fyren er vanvittig sexy.

Hva synes du?

http://www.tmz.com/2014/06/23/jeremy-meeks-mug-shot-dreamy-mcmug-shot-model-agency/?adid=hero1

Jeg spurte jentene mine om hva de syntes om ham- om han var kjekk. De er tre og seks, og reagerte begge med latter. Jeg spurte hvorfor de lo. "Han er jo en tulling" Lo de. De er vel ikke vant til face-tatoveringer og slikt.

1) Hva synes du? Tagbar, som de sier?

2) Hva sier barna deres om utseende hans, er de gutter eller jenter, og hvilken alder?

Tusen takk!

Anonymous poster hash: ab455...1f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakre øyne, men det er vel det. Tenner overhodet ikke på fengselsfolk, og tåretatovering er bare kleint.

Har ingen barn som er voksne nok til å svare på slikt ;) (Bare babyen her)

Anonymous poster hash: 0fb55...989
Skrevet

Pene øyne, men han ser så hard og kantete ut. Absolutt en kjekk mann å se på, men ikke min smak.

Anonymous poster hash: 0ddd4...8ce
Skrevet

Hahaha.... har du sett det andre bildet ab ham? Der han smiler med gulltennene og ser lettere gnom ut?

Skrevet

Ufattelig mange som har sett dette arrestbildet synes at denne fyren er vanvittig sexy.

Hva synes du?

http://www.tmz.com/2014/06/23/jeremy-meeks-mug-shot-dreamy-mcmug-shot-model-agency/?adid=hero1

Jeg spurte jentene mine om hva de syntes om ham- om han var kjekk. De er tre og seks, og reagerte begge med latter. Jeg spurte hvorfor de lo. "Han er jo en tulling" Lo de. De er vel ikke vant til face-tatoveringer og slikt.

1) Hva synes du? Tagbar, som de sier?

2) Hva sier barna deres om utseende hans, er de gutter eller jenter, og hvilken alder?

Tusen takk!

Anonymous poster hash: ab455...1f8

Definitivt pen objektivt sett, men øynene gir meg avsmak og det samme antar jeg at personligheten ville ha gjort. Det er ikke nok å være pen, menn må ha sjel og intelligens i tillegg.

Skrevet

Nei, han er for guttete for meg :) Pen mann, men ikke noe for meg :)

Anonymous poster hash: d49c7...d6f
Skrevet

Iskalde øyne, alveører og enorm munn - nei takk!

Anonymous poster hash: 1dc3a...eeb
Skrevet

Kjekk type, men jeg synes man kan se på han at han er en kjeltring (kanskje fordi han ligner litt på en kjeltring jeg vokste opp med). Jeg hadde ikke turt å involvere meg med han. Unger i huset er for små

Anonymous poster hash: d1d2b...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...