Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan takler dere de dårlige periodene? Anonymous poster hash: f728c...bf9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Må man, så må man. Det er jævlig tøft, men vi hangler oss nå gjennom det. Det er verst i mørketiden, og da lever vi av å elske med hverandre og å glede oss til sommeren. Vi krangler mye i hans dårlige perioder, og han trenger mye tid for seg selv. Han får den tiden han trenger, men jeg stiller også krav til han, og det synes jeg nesten at man må. Hvis jeg ikke hadde gjort det hadde han murt seg inne på soverommet og ligget der i mørket hele dagen. Vi har også laget oss noen regler for hvordan vi skal snakke med hverandre, og hvordan vi skal krangle, hvis vi nå absolutt må. Så blir det ikke verre enn det må være. Så er det veldig viktig for oss å ta vare på hverandre og kjærligheten når vi har det fint. Jeg forteller han hver dag at jeg synes han er deilig og at jeg er glad i han, og jeg takker han hver dag for at han stiller opp og er den han er. Trenger han å prate stiller jeg opp, trenger han å sitte sammen i stillhet stiller jeg også opp. Og han likeså, han stryker meg over håret og kysser meg på kinnet hver dag, og jeg vet at jeg ikke er tålmodig nok og jobber med det. Og så tvinner vi armer og ben sammen på kvelden, i senga, gråter en skvett, og vet at vi nok skal klare det nå også. Anonymous poster hash: 84890...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå