Gå til innhold

Har en veldig stygg følelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor sliter veldig med seg selv. Ikke hatt et normalt liv siden hun skilte seg fra faren min. De er begge to alkoholmisbrukere. Og faren min var voldelig.

Så var først etter hun flyttet ut fra faren min at hun tillot seg selv å slite og kjenne på hvordan hun egentlig har det.

Så nå har hun ikke jobb. Ikke venner. Sitter bare hjemme og går på medisiner samtidig som hun drikker når det blir tungt.

Jeg er veldig sliten og lei. Jeg sliter selv også så det blir ekstremt vanskelig.

Hun har perioder der hun ikke drikker, og jeg da håper på at hun er "frisk".

Men så kommer det stunder der hun drikker igjen og jeg håper gang på gang at det er siste gangen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Men nå i det siste har følelsen kommet, og det er at jeg håper at hun skal dø... Dette er en veldig smertefull følelse for meg. Hun er så god og snill, og har vært helt fantastisk hele veien, men så kom livet på en litt fæl måte for henne allerede som liten, og jeg syns det er så urettferdig :(

Er så stygt av meg å føle at jeg vil at hun skal dø..

Anonymous poster hash: 31475...987
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor sliter veldig med seg selv. Ikke hatt et normalt liv siden hun skilte seg fra faren min. De er begge to alkoholmisbrukere. Og faren min var voldelig.

Så var først etter hun flyttet ut fra faren min at hun tillot seg selv å slite og kjenne på hvordan hun egentlig har det.

Så nå har hun ikke jobb. Ikke venner. Sitter bare hjemme og går på medisiner samtidig som hun drikker når det blir tungt.

Jeg er veldig sliten og lei. Jeg sliter selv også så det blir ekstremt vanskelig.

Hun har perioder der hun ikke drikker, og jeg da håper på at hun er "frisk".

Men så kommer det stunder der hun drikker igjen og jeg håper gang på gang at det er siste gangen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Men nå i det siste har følelsen kommet, og det er at jeg håper at hun skal dø... Dette er en veldig smertefull følelse for meg. Hun er så god og snill, og har vært helt fantastisk hele veien, men så kom livet på en litt fæl måte for henne allerede som liten, og jeg syns det er så urettferdig :(

Er så stygt av meg å føle at jeg vil at hun skal dø..

Kan du ikke oppmuntre henne til å legge seg inn på avvenning? Min mor var "innlagt" i 1,5 år. Rusmisbruk over flere år! 

Anonymous poster hash: b163f...fe3

Skrevet

Jo, det kan jeg. Men det vanskelige er å prate med henne om det... :(

Hun var en uke på døgnenhet på DPS...

Hvordan går det med moren din nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...