Gå til innhold

Øyevippene mine kommer borti brilleglasset ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker sjelden solbriller, men i det siste har synet mitt blitt dårligere (på lang avstand), så jeg bruker briller av og til, pluss at jeg har blitt flinkere til å bruke solbriller om sommeren.

Men øyevippene mine dytter borti brilleglassene.. det er skikkelig irriterende. Andre som opplever sånn?

Anonymous poster hash: 1fb52...de3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det ikke riktige briller til deg!

Briller som passer ansiktsfasongen din sitter bra uten at øyevippene vifter borti glasset...

Anonymous poster hash: 0a129...f72
Skrevet

Ja, opplever det ofte. Har prøvd en del forskjellige solbriller, men vippene mine er ekstremt lange. Det er noen få som passer, men de sitter så langt ut at det ser dumt ut.

Anonymous poster hash: 1324c...1e2

Skrevet

Da er det ikke riktige briller til deg!

Briller som passer ansiktsfasongen din sitter bra uten at øyevippene vifter borti glasset...

Anonymous poster hash: 0a129...f72

Jeg er ikke helt enig i at briller som passer ansiktsfasongen alltid sitter bra uten at øyevippene kommer nær, men jeg er enig i at det ikke er riktig brille til deg. Det om øyevippene kommer nær glassene, har ofte noe med hvordan brillene blir sittende på nesa å gjøre. Hvis det er briller med neseputer, så ville jeg tatt dem med til optikeren så de kan justere dem for deg. Hvis det er briller uten neseputer (som de fleste plastbriller), så er det vanskeligere å gjøre noe med, men det kan hjelpe å sette på noen løse "teipneseputer", ulempen med dem er at de detter lett av igjen.

Anonymous poster hash: 5cfbc...508

Skrevet

Min søster har det "problemet" og kjøpte seg herrebriller sist.

Skrevet

Ja, opplever det ofte. Har prøvd en del forskjellige solbriller, men vippene mine er ekstremt lange. Det er noen få som passer, men de sitter så langt ut at det ser dumt ut.

Anonymous poster hash: 1324c...1e2

Det er problemet mitt også, at vippene er lange. Men jeg vil jo ikke klippe dem heller.. Tror jeg må investere i linser heller.    

HI

Anonymous poster hash: 1fb52...de3

Skrevet

Samme her pga de er lange....

Anonymous poster hash: 63702...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...