Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Vi skal opp kl 7 i morgen tidlig for å dra på ferie. 5 timers kjøretur, og mannen er ennå ikke kommet hjem fra jobb. Ikke pakket,ikke ordnet noen ting. Han har jobbet fra tidlig morgen til sene kvelden/natten uten en eneste fridag i en måned nå. Hvordan i all verden skal det gå å stå opp tidlig igjen i morgen og kjøre 5 timer. Deretter er det jo full fart i noen dager, før turen går hjem igjen. Er redd han ikke blir noe særlig morsom å ha med seg på tur + at jeg synes det er skummelt at han skal kjøre med meg og barna(kjører ikke selv) uten nok søvn og hvile i forkant. Kjenner jeg er SINT og lei meg for at han ikke kunne planlagt litt bedre! Jeg som er teit her?? Ps. Beklager at teksten ikke er delt opp i avsnitt. Skriver fra mob. Anonymous poster hash: e8645...709
Gjest MMJ Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Bare svelg unna kameler her! Møt han blid som ei soooool når han kommer hjem!!!! Et skikkelig tungekyss, og så sier du hva som mangler av pakkingen.... Letter sagt enn gjort kanskje
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Jobb er jobb... Kok med en kanne kaffe så går det nok helt fint Hjelper mye på begges humør om en part ikke sitter å tar alle sorger på forskudd. Anonymous poster hash: 5c1a4...bc4
*Nøtta* Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Jeg skjønner deg iogforseg godt. Du må pakke og ordne alt, og dette irriterer deg. Samtidig så er du pittelitt redd for at mannen skal sovne bak rattet. Greit nok. Men duh... pust nå da. Du hadde måttet ordne og pakke til deg og barna uansett om mannen din hadde hatt fri i 14 dager før avreise. ( Am I right?) Så der er det ingen forskjell. Han må selv sørge for å få pakket sitt enten ikveld eller i morgen. Og mens han gjør dette så skal du smiiiiile. Smiiiile og skape god stemning -selv om du helst vil brøle at han burde skjerpet seg og ikke jobbet så fordømrade mye nå før ferien! Jeg garanterer deg at han blir kjip å ha med seg på ferie om du starter den med anklagelser og surhet. Når det kommer til bilturen så sørger du for å holde samtalen i gang, og følg med om han virker trøtt. Du er mor, kjærest, samboer, elskerinne og ikke minst den som sørger for at alle koser seg i ferien. ;) I know- en utakknemlig jobb, men uansett en viktig en. God ferie da!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Tusen takk for positive svar. 😊 Skal ta det til meg! Anonymous poster hash: e8645...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå