Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Når han putter den inn er det grusomt vondt,men går litt over etterhvert. Men holder man på for lenge blir det drit vondt igjen. Akkurat som jeg har åpne kjøttsår inni der. Han sier jeg er ekstremt trang. Noe å få hjelp til? Anonymous poster hash: 29d7b...bb8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Huff da, du er nok bare sykt trang, og han sykt svær! Huff da..... Anonymous poster hash: df250...5ad
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Sopp? Anonymous poster hash: 48193...235
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Google vaginisme. Anonymous poster hash: 158f1...cbd
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Har ikke sopp. Har hatt vondt med de jeg har hatt sex med og ingen har ekstremt store. Heller normale. Anonymous poster hash: 29d7b...bb8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Jeg hadde samme problemet. Jeg oppsøkte gynekolog. Det viste seg at bl a pga amming hadde jeg ekstremt lavt østrogennivå. Jeg fikk ekstra østrogen å ta, men jeg ble ikke helt bra igjen før jeg sluttet helt å amme. Gå til gynekolog å ta en sjekk. Det er kjedelig å slite med det. Anonymous poster hash: 67488...26b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Google vaginisme og se om det kan stemme for deg. Eller vestibulitt. (De kan ofte henge sammen). Nemlig det at det gjør vondt ved samleie, neste gang forventer du smerte, musklene strammer seg ubevisst, du får mer vondt osv. Anonymous poster hash: 2df2b...f8d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Kan også være et muskulært problem, om det ikke er noe av det de over har nevnt. Kan minne om muskulært problem, typisk varmt før man blir varm i muskulaturen, så går det greit en stund, før det igjen blir vondt. Google hoftebøyer og tøyning så får du opp tøyningsøvelser for hoftebøyeren. Er den veldig stram kan samleie bli svært smertefullt for noen. Om jeg er for sløv med å tøye den så får jeg smerter under samleie. Gynekologen jeg går til fortalte sist at han ser at en del kvinner har smerter under samleie pga for stramme enkeltmuskler i bekkenbunn, gjerne kombinert med at andre er for svake. Han hadde spesifikke øvelser som han brukte å få kvinnene til å gjøre, og da ble de som regel ganske raskt smertefrie. Jeg vet ikke hvilke øvelser dette var siden jeg ikke sliter med de musklene, men han hadde et ark med øvelser som han brukte sende med de kvinnene som trengte det. Så det er også en ting du ev. kan sjekke ut. Anonymous poster hash: fa260...059
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Hva med å lære deg å skrive penetrering først? Anonymous poster hash: eb7b6...d09
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Hva med å lære deg å skrive penetrering først? Anonymous poster hash: eb7b6...d09 Du kan kanskje norsk rettskriving, men du mangler en del andre grunnleggende egenskaper... Anonymous poster hash: fa260...059
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Hva med å lære deg å skrive penetrering først?Anonymous poster hash: eb7b6...d09 Du kan kanskje norsk rettskriving, men du mangler en del andre grunnleggende egenskaper... Anonymous poster hash: fa260...059 Neida, jeg er godt utrustet med de fleste grunnleggende egenskaper, de er bare en smule utvannet for tiden. Anonymous poster hash: eb7b6...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå