mamma_bergen Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Sorry, men han virker en smule kort... http://www.kjendis.no/2014/06/23/kjendis/aller/john_arne_riise/louise_angelica_markussen/giftemal/33993014/
Todii Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg tenkte nettopp samme tanke. Sorry, men han virker mindre smart. Hørte at ungene ikke var invitert i siste bryllupet?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Satt akkurat og tenkte det samme. Mannen er fullstendig blottet for sosiale antenner... Og i tillegg tatovert navnet til siste kone på brystkassa....snakk om krampaktig!!!! Anonymous poster hash: 9e549...aaf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 En smule? Er vel heller et helt brød Tenke så tale! Sier som en venn sa, man trenger 13 i IQ for å åpne en dør. For å spille fotball trenger man ingenting. Anonymous poster hash: 8cae4...4d8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Han er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen… Det jeg synes er smålig av alle som går vidre etter ett brudd inkuder Rise er at man istede for å erkjenne at man har hatt det bra sammen så må man bare fokusere på det negative og snakke dritt om det istede. Anonymous poster hash: b87ab...adc
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Det er vel ingen som har påstått at han er en gluping Men ja, tragisk. Stakkars barn. Faren min var både voldelig og utro mot min mor, men hun har hele tiden sagt at hun ikke kan angre på det siden hun fikk barn med han og vi er det beste som har skjedd henne. Anonymous poster hash: d7b1f...ee0
Gjest Frisk bris Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Virker også som dere glemmer at han har barn når dere skriver om han.....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Sorry, men han virker en smule kort... http://www.kjendis.no/2014/06/23/kjendis/aller/john_arne_riise/louise_angelica_markussen/giftemal/33993014/ Bare en smule?? Om det er én ting han burde lært etter sine to forrige ekteskap så er det vel at forhold ikke nødvendigvis varer. Men - det er jo positivt at han har så stor tro på dette ekteskapet, da har han i hvert fall gått inn i det med beste vilje. Men at han ikke tenker på og forstår hva uttalelsene hans vil gjøre med barna hans, det synes jeg er vondt å tenke på Anonymous poster hash: 451f0...2c4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Haha tror virkelig denne fyren er av de dummeste jeg har hørt om. Godt at kona virker like lite intelligent - de kler hverandre, og kanskje kommer det til å vare denne gangen. Anonymous poster hash: db4ca...329
Ileus Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Synes bare det er trist, for alle involverte. Virker som en 12 åring i en voksen kropp.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Det virker som om det viktigste for ham er til enhver tid ham selv. Anonymous poster hash: 0101f...8cf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Veldig spesielt å tatovere konas navn og ikke ungenes. Jeg mener, er ikke ungene ens virkelige, sanne kjærlighet her i livet? Den kjærligheten til dem både bør og skal vare evig. Men den gang ei. Anonymous poster hash: 58863...ec9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Bare flaut. Og mora hans da. SKIKKELIG mannfolk hu der ass. Anonymous poster hash: 2bdef...113
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 Har bare én ting å si Trist! Anonymous poster hash: 40f2e...56c
*Lissi* Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Virker forferdelig kort. Er ikke så veldig begeistret for min eks. til tider, men han er faren til barna mine. Og en gang elsket vi hverandre, og hadde det fantastisk bra. Har for mye respekt for han til å rakke ned på han. Sier vel litt om Riise at han føler han må kalle ekteskapene sine en feiltakelse. Kanskje en måte å forsikre hans nye kone at hun er den eneste rette?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Han går jo ut i media og er såååååååå forelska og gifter seg i hui og hast hver gang han møter ei dame. For så å få barn og skille seg etter kort tid. Noen burde kanskje filleriste han og be han nå tenke på barna sine og slutte å drite seg ut. For det er det han gjør. 33 år og gift 3 ganger.... Stødig kar ja Anonymous poster hash: 6de40...3e5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 Uff, jeg blir bare trist av hele karen En skikkelig dott som er fullstendig underlagt kvinnene i hans livs autoritet.. Anonymous poster hash: da3cf...143
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Tenker han i det hele tatt?? Forferdelig trist at en far kan gå ut i media og være så frittalende om sine barns mødre!! Viser at han er veldig enkelt møblert! Hadde jeg truffet en mann som var så egoistisk ifht sine barn, så hadde jeg pakket sakene mine veldig kjapt! Blir faktisk flau på hannes vegne.. Men viser jo samtidig at eplet ikke faller langt fra stammen da... Anonymous poster hash: 137d8...a7e
Elskerhøsten2014 Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 Idiot. Tror ikke de minste barna leser det ,de er 2 og 4,men mulig elsde gjør det,hun er 12
Gjest Minnieropptatt Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 Idiot. Tror ikke de minste barna leser det ,de er 2 og 4,men mulig elsde gjør det,hun er 12 Om De ikke leser det nå, er vel sjansen der for at de gjør det om noen få år. Dette er internett, ting blir liggende!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #21 Skrevet 23. juni 2014 Tenkte akkurat det samme da jeg leste den artikkelen der. Herregud at det går an å være så idiot. Han bare driter seg ut gang på gang. For et naut!! Står virkelig ikke noe respekt i å snakke nedsettende om sine barns mødre i media. Anonymous poster hash: 5e7ff...b80
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #22 Skrevet 23. juni 2014 Huff, dette er virkelig ille. Lurer på hva han skal si til kone nummer fire nå? Er det mulig. Sjekk Guri Havnevik på instagram hvor hun og datteren hevder at de har det godt på tross av at de er offentlig definert som tabber ... Stakkars folk. Anonymous poster hash: 0c22f...45c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #23 Skrevet 23. juni 2014 Veldig spesielt å tatovere konas navn og ikke ungenes. Jeg mener, er ikke ungene ens virkelige, sanne kjærlighet her i livet? Den kjærligheten til dem både bør og skal vare evig. Men den gang ei. Anonymous poster hash: 58863...ec9 ALLE barna er foreviget på kroppen hans, bare for å ha det klart. Han har sagt at de to andre giftemålene var tabber, giftemålene! Kanskje de burde ventet noen år i stedet for å forhaste seg? Han har da aldri sagt at barna var tabber! Ærlig talt, voksne folk som fråtser og spinner ull sv ingenting, av en artikkel publisert på Dagbladet. Det er da ikke første bryllupet hvor så små barn ikke er med i, så hva er egentlig problemet? Jeg kjenner andre som ikke hadde (sine egne) barn i bryllupet, jeg prater da ikke dritt om de av den grunn. Og hva vet vi egentlig om årsaken til at barna ikke ble invitert? Det er da åpenbart at det ikke går på skinner mellom han og exen mtp utbruddet hennes og fru Riise senior. (Det er ikke John Arne som skriver dritt om exen på Facebook,...) Jeg begynner å bli drittlei all denne hetsen av j-a Riise, han er da for faen et menneske han også. Er du så sikker på at se&hør, Dagbladet eller vg hadde satt deg i et godt lys hvis du var et kjent fjes? Jeg ønsker han og nyekona alt godt, og håper storfamilien fungerer bra. God natt! Pjuh.. :-) Anonymous poster hash: 39fce...7f7
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #24 Skrevet 23. juni 2014 Veldig spesielt å tatovere konas navn og ikke ungenes. Jeg mener, er ikke ungene ens virkelige, sanne kjærlighet her i livet? Den kjærligheten til dem både bør og skal vare evig. Men den gang ei.Anonymous poster hash: 58863...ec9 ALLE barna er foreviget på kroppen hans, bare for å ha det klart. Han har sagt at de to andre giftemålene var tabber, giftemålene! Kanskje de burde ventet noen år i stedet for å forhaste seg? Han har da aldri sagt at barna var tabber! Ærlig talt, voksne folk som fråtser og spinner ull sv ingenting, av en artikkel publisert på Dagbladet. Det er da ikke første bryllupet hvor så små barn ikke er med i, så hva er egentlig problemet? Jeg kjenner andre som ikke hadde (sine egne) barn i bryllupet, jeg prater da ikke dritt om de av den grunn. Og hva vet vi egentlig om årsaken til at barna ikke ble invitert? Det er da åpenbart at det ikke går på skinner mellom han og exen mtp utbruddet hennes og fru Riise senior. (Det er ikke John Arne som skriver dritt om exen på Facebook,...) Jeg begynner å bli drittlei all denne hetsen av j-a Riise, han er da for faen et menneske han også. Er du så sikker på at se&hør, Dagbladet eller vg hadde satt deg i et godt lys hvis du var et kjent fjes? Jeg ønsker han og nyekona alt godt, og håper storfamilien fungerer bra. God natt! Pjuh.. :-)Anonymous poster hash: 39fce...7f7 Og du er?? Ja, stemmer det, den nye kona hans , gratulerer . Anonymous poster hash: 0d152...ec5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #25 Skrevet 23. juni 2014 Veldig spesielt å tatovere konas navn og ikke ungenes. Jeg mener, er ikke ungene ens virkelige, sanne kjærlighet her i livet? Den kjærligheten til dem både bør og skal vare evig. Men den gang ei.Anonymous poster hash: 58863...ec9 ALLE barna er foreviget på kroppen hans, bare for å ha det klart. Han har sagt at de to andre giftemålene var tabber, giftemålene! Kanskje de burde ventet noen år i stedet for å forhaste seg? Han har da aldri sagt at barna var tabber! Ærlig talt, voksne folk som fråtser og spinner ull sv ingenting, av en artikkel publisert på Dagbladet. Det er da ikke første bryllupet hvor så små barn ikke er med i, så hva er egentlig problemet? Jeg kjenner andre som ikke hadde (sine egne) barn i bryllupet, jeg prater da ikke dritt om de av den grunn. Og hva vet vi egentlig om årsaken til at barna ikke ble invitert? Det er da åpenbart at det ikke går på skinner mellom han og exen mtp utbruddet hennes og fru Riise senior. (Det er ikke John Arne som skriver dritt om exen på Facebook,...) Jeg begynner å bli drittlei all denne hetsen av j-a Riise, han er da for faen et menneske han også. Er du så sikker på at se&hør, Dagbladet eller vg hadde satt deg i et godt lys hvis du var et kjent fjes? Jeg ønsker han og nyekona alt godt, og håper storfamilien fungerer bra. God natt! Pjuh.. :-)Anonymous poster hash: 39fce...7f7 Og du er?? Ja, stemmer det, den nye kona hans , gratulerer . Anonymous poster hash: 0d152...ec5 Tenkte akkurat det samme når jeg leste det innlegget. Enten er det kone nr. 3 eller så er det moren hans. Anonymous poster hash: d7b1f...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå