Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Ja, bokstavelig talt - jeg får bare til å sitte på do. Sitter jeg lengre enn 4-5 min på en vanlig stol eller kontor-stol får jeg grisevondt i halebenet, men sitter jeg på do får jeg ikke vondt i det hele tatt. Har ikke brukket halebenet eller skadet det. Eneste forskjellen fra før av er at jeg har gått ned i vekt - veier normalt. 168 høy og 55 kg.Finnes det noen slags "ring" for å legge på en stol? Anonymous poster hash: cc6f3...cea
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 http://www.powermaxx.no/avlastingspute Tuuuusen takk! HI Anonymous poster hash: cc6f3...cea
SuperFries Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Du trenger ikke noe dyrere enn en badering.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Gå til legen! Anonymous poster hash: 116f5...a91
Tordensky Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Jeg brukte badering til barn jeg.. billig og bra. Ser dumt ut da, men må man så må man 😛
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Meget mulig du trenger å få manipulert halebenet ditt. En dyktig kiropraktor eller manuell terapeut kan gjør dette. Det gjøres i de fleste tilfeller innenfra, dvs terapeuten tar på hansker og går inn anus og justerer halebenet med én finger. For mange år siden hadde jeg det som deg, HI. Grusomt vondt å sitte uansett. Gikk til en manuell terapeut på den tiden og nevnte etter hvert halebenet. To behandlinger på halebenet og jeg har aldri (!) fått tilbake de smertene - og dette er nesten 20 år siden! Så få gjort noe med årsaken - det er uholdbart for deg å skulle ha med deg pute for å sitte på i alle sammenhenger resten av livet. Anonymous poster hash: 45806...4f1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Meget mulig du trenger å få manipulert halebenet ditt. En dyktig kiropraktor eller manuell terapeut kan gjør dette. Det gjøres i de fleste tilfeller innenfra, dvs terapeuten tar på hansker og går inn anus og justerer halebenet med én finger. For mange år siden hadde jeg det som deg, HI. Grusomt vondt å sitte uansett. Gikk til en manuell terapeut på den tiden og nevnte etter hvert halebenet. To behandlinger på halebenet og jeg har aldri (!) fått tilbake de smertene - og dette er nesten 20 år siden! Så få gjort noe med årsaken - det er uholdbart for deg å skulle ha med deg pute for å sitte på i alle sammenhenger resten av livet. Anonymous poster hash: 45806...4f1 *Grøss* det hørtes vondt ut med den fingeren altså Men det er sikkert vært det, for det er virkelig vondt og flaut hvis jeg må drasse på en ring over alt. Tusen takk for tipset! Fikk du henvisning av legen? HI Anonymous poster hash: cc6f3...cea
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Meget mulig du trenger å få manipulert halebenet ditt. En dyktig kiropraktor eller manuell terapeut kan gjør dette. Det gjøres i de fleste tilfeller innenfra, dvs terapeuten tar på hansker og går inn anus og justerer halebenet med én finger. For mange år siden hadde jeg det som deg, HI. Grusomt vondt å sitte uansett. Gikk til en manuell terapeut på den tiden og nevnte etter hvert halebenet. To behandlinger på halebenet og jeg har aldri (!) fått tilbake de smertene - og dette er nesten 20 år siden! Så få gjort noe med årsaken - det er uholdbart for deg å skulle ha med deg pute for å sitte på i alle sammenhenger resten av livet. Anonymous poster hash: 45806...4f1 *Grøss* det hørtes vondt ut med den fingeren altså Men det er sikkert vært det, for det er virkelig vondt og flaut hvis jeg må drasse på en ring over alt. Tusen takk for tipset! Fikk du henvisning av legen? HI Anonymous poster hash: cc6f3...cea Du trenger ikke henvisning til hverken kiropraktor eller manuell terapeut lenger. Jeg gikk den gang til manuell terapeut av en annen grunn, og kom til å nevne det. Det var ikke så vondt og ekkelt som det høres ut som! Jeg har også snakket med en kiropraktor som fortalte at hun av og til kan greie å manipulere halebenet utenfra, selv om de ofte må tas innenfra. Men det var én finger og gikk ganske raskt. Tro meg, det var verdt det Anonymous poster hash: 45806...4f1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Meget mulig du trenger å få manipulert halebenet ditt. En dyktig kiropraktor eller manuell terapeut kan gjør dette. Det gjøres i de fleste tilfeller innenfra, dvs terapeuten tar på hansker og går inn anus og justerer halebenet med én finger. For mange år siden hadde jeg det som deg, HI. Grusomt vondt å sitte uansett. Gikk til en manuell terapeut på den tiden og nevnte etter hvert halebenet. To behandlinger på halebenet og jeg har aldri (!) fått tilbake de smertene - og dette er nesten 20 år siden! Så få gjort noe med årsaken - det er uholdbart for deg å skulle ha med deg pute for å sitte på i alle sammenhenger resten av livet. Anonymous poster hash: 45806...4f1 *Grøss* det hørtes vondt ut med den fingeren altså Men det er sikkert vært det, for det er virkelig vondt og flaut hvis jeg må drasse på en ring over alt. Tusen takk for tipset! Fikk du henvisning av legen? HI Anonymous poster hash: cc6f3...cea Du trenger ikke henvisning til hverken kiropraktor eller manuell terapeut lenger. Jeg gikk den gang til manuell terapeut av en annen grunn, og kom til å nevne det. Det var ikke så vondt og ekkelt som det høres ut som! Jeg har også snakket med en kiropraktor som fortalte at hun av og til kan greie å manipulere halebenet utenfra, selv om de ofte må tas innenfra. Men det var én finger og gikk ganske raskt. Tro meg, det var verdt det Anonymous poster hash: 45806...4f1 Takk og takk, skal ringe å forhøre meg litt i morgen Anonymous poster hash: cc6f3...cea
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Takk og takk, skal ringe å forhøre meg litt i morgen Anonymous poster hash: cc6f3...cea Håper det fungerer like bra for deg som det gjorde for meg! Lykke til! Anonymous poster hash: 45806...4f1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Jeg kjente litt på at jeg og dem som lager produktet har litt ulikt syn på hva som er 'elegant' Men de skal ha for forsøket! Anonymous poster hash: 57aca...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå