Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #26 Skrevet 23. juni 2014 Jeg fikk vite gutt i uke 15+. Veldig erfaren og dyktig gynekolog. Jenta ligger nå søtt og sover i sengen sin - Anonymous poster hash: 90f5b...bb4
Nettie+jentungen Skrevet 23. juni 2014 #27 Skrevet 23. juni 2014 Jeg fikk vite gutt på tidlig ultralyd, var vel ca 12 uker på vei. Det viste seg å være en jente i stede 😊
Gullunger Skrevet 23. juni 2014 #28 Skrevet 23. juni 2014 Jeg fikk vite at det mest sannsynlig var gutt nr 4 i uke 12. I dag er lillesøster2 år ;-)
Bustetroll Skrevet 24. juni 2014 #29 Skrevet 24. juni 2014 Ser de gutt i uke 12 er det gutt, ser de jente uke 12 kan det likevel være gutt. Noen ganger kommer penis litt sent ut. Anonymous poster hash: 045ee...48c Merkelig at jeg fikk jente daSå tidlig er det vel ikke slik at "penis kommer litt sent ut"... Begge kjønn har jo utovertiss, men de ser det på vinkelen den ligger/står i... Anonymous poster hash: b2390...0cf Jaja. Kverulere i vei. Han på Jessheim sa i allefall det til meg. Men orker ikke diskutere hvem som har hørt hva. Begge kjønn har IKKE utovertiss så tidlig. DET vet jeg. Anonymous poster hash: 045ee...48c Du skal ikke snakke om kverrulering da:P "Hvis de sier det er gutt, så ER det gutt". Eh... Nei. Jeg fikk vite gutt 2 ganger, og ut kom en jente. Du kan godt komme å dobbeltsjekke med forstørrelsesglass om du ønsker, men jeg er i alle fall 100% sikker på at jeg har en datter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå