Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Min på 8 mnd er ALDRI i ro! Men det er vel normalt, eller? Veldig slitsomt hvertfall Anonymous poster hash: 23190...b13
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Oh yes.. Min er akkurat som sine to storesøsken - høyt og lavt og i full fart HEELE tida. Prøver å trøste meg med at h*n er utrolig vital, fantastisk utvikling og ligger frampå ift utvikling på de fleste områder men hjelpes så hektisk!!! Ikke lett å få gjort husarbeid, matlaging etc og en kopp kaffe i fem min (for ikke å snakke om å få sminket seg e l) er en fjern drøm.. Er helt utmatta når barna er i seng! Men de er smarte og utrolig sterke og sunne, disse tingene henger sikkert sammen:) Kan ikke klage på aktive barn akkurat, bare takknemlig:) Lurer på hvordan de kommer til å bli når de blir voksne:) Anbefaler for øvrig lekeplass - vår er strålende fornøyd og lykkelig når h*n får utløp for energi i frisk luft:) Anonymous poster hash: 23b8a...394
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Heeelt normalt. Min gutt på 9 mnd er kun i ro like før han sovner. Sitter ikke i ro når han spiser en gang:) sitter å vugger med overkroppen og prater i vei. Største var også slik. Trenger ikke å trene for tiden;) full fart hele dagen. Anonymous poster hash: 2c035...a38
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Min var helt hyper fram til ettårsalderen ca. Så roet han seg ned. Så en hyper, aktiv liten tass betyr ikke en hyper større unge. Men oi så mye springing det var etter han da han var i åttemånedersalderen. Han satt faktisk ikke i ro et sekund. Triksene mine var full barnesikring i hjemmet sånn at han fikk bevege seg som han ville innen stua (hadde babygrind på døra ut til resten av leiligheten sånn at han måtte være i stua) og alt av skumle ting var stuet utilgjengelig bort. Og steder med gjerder som barnehager. Genialt å være i helgene. Anonymous poster hash: 1d330...453
Anonimus Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Min på 7 mnd er sånn. Aktiv og vil aldri sitte i ro merker det på armene mine hihi , men han vokser jo fort så jeg gjør alt for å gjøre ham glad mannen min er den som slitter mest med ungen fordi han vil bare være md han dt klager jeg ikke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå