Gå til innhold

Til alle sammen her på DIB


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst vil jeg si at dette aldri skulle ha skjedd. Jeg er utroloig lei meg for at dette forumet har blitt ødelagt pågrunn av disse tulle/troll innleggene mine. Det har og blitt slik at mange har blitt beskyldt for å være meg, uten at de er det og det er veldig beklageligt. Ellers må jeg og si at jeg angrer forferdeligt på disse PM jeg sendte til enkteltbruker her inne. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg. Men det har jeg sluttet med nå.

 

Ellers har jeg vært her i snart et år nå, så nå innser jeg at det er på tide å gi seg, slik at ikke dette forumet blir ødelagt for de som trenger råd og støtte. Jeg er fullt klar over at jeg har ødelagt for de som virkelig har problem og må søke om råd og hjelp her inne. Det er sikkert mange som har brukt tiden sin på å svare de idiotiske trådene mine og det er selvøflelig fullt beklagelig. Og det er sikkert mange som har ikke vet hva som er sant eller usant lenge pågrunna av at jeg har spammet en god del her inne. Og dette er ikke noe jeg er stolt over å ha gjort, det håper jeg dere forstår.

 

Mitt første nick her inne var Jomfruer, også Fru Åsta, Gitarfrøken, Trine B, Mariedama osv. Og jeg er fullt klar over at dette har gått ut over nye brukere som har blitt beskyldt for å være meg, og det er veldig dumt synest jeg.

 

Også beklager jeg også til admin som har hatt full jobb med å slette innleggene mine og har brukt tiden sin på det. Jeg forstår hvor slitsomt det må ha vært å slette post på post som bare var tull.

 

Ellers har har jeg og blitt utestengt mange  ganger den tiden jeg har holdt på her inne. Og det forstår jeg godt.  Jeg har ofte komme tilbake med nye nick og skrevet tulleinnlegg. Og dette er noe som jeg har bestemt meg for å slutte med nå.

 

Så om admin utestenger meg etter jeg har skrevet dette innlegget nå, er det helt greit for min del, for jeg kommer ikke tilbake uansett.

 

Dette ble et langt innlegg men jeg skrev faktisk dette fordi at jeg mener dette og er seriøs.

 

Ellers får dere ha god sommer og dere få ha lykke til her inne!

 

 



Anonymous poster hash: c8fa5...0ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

NÅ MÅ DU SLUTTE.

Hvor mange ganger skal du si unnskyld?

 

Anonymous poster hash: 53724...0c7

Skrevet

Sukk. Hvor mange ganger har du ikke skrevet disse innleggene??!

 

Anonymous poster hash: 61b5b...d49

post-42-21485_thumb.jpg

Skrevet

Jaha? Hvem er du nå da?



Anonymous poster hash: a76bc...3a7
Skrevet

Here we go again.

 

Anonymous poster hash: 5021d...93c

Skrevet

Jeg lurer mest på hva slags diagnose du har.

Skrevet

Tror du hadde vært en ypperlig kandidat for troll jegerene ...

Skrevet

Here we go again :(

 

Anonymous poster hash: 75c98...c8b

Skrevet

Er jeg den eneste som synes denne personen er litt underholdende? Hvilke tråder har hun startet nå? Koser meg når jomfruer er tilbake! Gleder meg til fortsettelsen!

 

Anonymous poster hash: 04403...e2b

Skrevet

Er jeg den eneste som synes denne personen er litt underholdende? Hvilke tråder har hun startet nå? Koser meg når jomfruer er tilbake! Gleder meg til fortsettelsen!

 

Anonymous poster hash: 04403...e2b

 

Det er jo ikke trollingen i seg selv som er det verste- men det at hun sender truende meldinger til andre brukere her inne. Det er alvorlig, og bør få konsekvenser!

 

Anonymous poster hash: 41376...556

Skrevet

 

Det er jo ikke trollingen i seg selv som er det verste- men det at hun sender truende meldinger til andre brukere her inne. Det er alvorlig, og bør få konsekvenser!

 

Anonymous poster hash: 41376...556

 

 

Enig! Dessuten er dette en gutt på 22-23 år og ingen "hun".

 

Anonymous poster hash: ed975...cb1

Skrevet

 

 

 

 

Det er jo ikke trollingen i seg selv som er det verste- men det at hun sender truende meldinger til andre brukere her inne. Det er alvorlig, og bør få konsekvenser!

 

Anonymous poster hash: 41376...556

 

Enig! Dessuten er dette en gutt på 22-23 år og ingen "hun".

 

Anonymous poster hash: ed975...cb1

Hvordan vet du dette?

 

Anonymous poster hash: 0b592...12e

Skrevet

 

Enig! Dessuten er dette en gutt på 22-23 år og ingen "hun".

 

Anonymous poster hash: ed975...cb1

Hvordan vet du dette?

 

Anonymous poster hash: 0b592...12e

 

 

Fordi han har hevdet dette selv flere ganger samt at han har hatt bilde av seg selv på profilbildet på minst tre ulike profilnavn. Mulig han er yngre enn han sier, men i hvert fall ikke eldre. Og jeg skrev gutt med vilje og ikke mann, for er han over 20 og holder på slik han gjør så er han ikke mer moden enn en ung tenåring.

Trolig er han syk og trenger hjelp, noe han er blitt fortalt mange ganger. Forhåpentligvis mener han alvor med det innlegget han har skrevet i dag og holder seg unna forumet for godt.

 

Men han har kommet med lignende innlegg rimelig mange ganger før, hvor han beklager alt og er redd for å bli meldt til politiet pga truslene osv.... og så har han plutselig vært tilbake igjen.

 

Anonymous poster hash: ed975...cb1

Skrevet

Vet du hva, vi bryr oss egentlig ikke.

 

Skriv det du vil, lag de trådene du vil. Så lenge du ikke hetser andre og holder deg til forumreglene kan du bruke forumet til hva du vil.

 

Meld deg ut eller bli - det betyr faktisk ingenting.

 

Anonymous poster hash: 5d6b0...d15

Skrevet

Er jeg den eneste som synes denne personen er litt underholdende? Hvilke tråder har hun startet nå? Koser meg når jomfruer er tilbake! Gleder meg til fortsettelsen!

 

Anonymous poster hash: 04403...e2b

Jeg er fascinert over denne personen, vedkommende skaper liv for å si det slik :) Men likefullt, jeg tror nok det er en person som ikke er helt i vater..

Skrevet

 

Er jeg den eneste som synes denne personen er litt underholdende? Hvilke tråder har hun startet nå? Koser meg når jomfruer er tilbake! Gleder meg til fortsettelsen!Anonymous poster hash: 04403...e2b

 

Jeg er fascinert over denne personen, vedkommende skaper liv for å si det slik :) Men likefullt, jeg tror nok det er en person som ikke er helt i vater..

Det er jeg helt enig i! Men jeg visste ikke at hun/han hetset folk og skrev truende meldinger. Det et ikke bra. Jeg lurer også på hva slags diagnose h*n har....

 

Anonymous poster hash: 04403...e2b

Skrevet

U got to be kiddin' me!! Ler så jeg dauer..

Skrevet

Leave Snydens alone, sier jeg bare :P

 

Anonymous poster hash: e14e3...5ba

Skrevet

Synes faktisk det er litt morsomt med innleggene til denne personen jeg :fnise:



Anonymous poster hash: 8f7ac...e2b
Skrevet

Jeg tror faktisk at det er samme person som er ADHDmamma

 

Anonymous poster hash: 0b592...12e

Skrevet

HI lider nok av tvangshandlinger. Jeg vet av en annen som er slik.

 

Anonymous poster hash: 6f54d...bfb

Skrevet

Tror du hadde vært en ypperlig kandidat for troll jegerene ...

Enig! Robert Aschberg er superbarsk og uke en type man tøyser med. Håper at trollet får en hissig Aschberg m/TV-team på døren sin :D
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det, fru Åsta? Har du allerede glemt denne tråden?



Anonymous poster hash: dc57b...62b
Skrevet

Ler meg ihjel 😂😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 41376...556

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...