Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Gutten min elsker å være med på jobb, og jeg synes det er koselig å ha han med. Han er med de dagene vi har mulighet i forhold til skolen Anonymous poster hash: 565c9...77b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Utrolig irriterende for oss kollegaer at noen (du?) har med unger. Jeg prøver å yte fullt på jobb og har mange oppgaver hengende over. Er ikke spesielt interessert i å småprate med barn som er med på jobb. Du synes ungen din er skjønn, ikke sikkert kollegaer som har arbeidspress synes det samme. Såfremt du ikke driver enmanns firma burde du tenke deg om Anonymous poster hash: 1c4ac...386
Gjest Julia1984 Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Har aldri med meg barna. Jeg har en travel dag og ikke minst elever og kollegaer å vise hensyn til. Barna har det best i barnehagen og på skolen hvor de kan leke med vennene sine
magica fra tryll Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Det har jeg aldri, av den enkle grunnen at det ikke er lov der jeg jobber. Uansett ville det kun vært hvis det var helt krise.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Utrolig irriterende for oss kollegaer at noen (du?) har med unger. Jeg prøver å yte fullt på jobb og har mange oppgaver hengende over. Er ikke spesielt interessert i å småprate med barn som er med på jobb. Du synes ungen din er skjønn, ikke sikkert kollegaer som har arbeidspress synes det samme. Såfremt du ikke driver enmanns firma burde du tenke deg om Anonymous poster hash: 1c4ac...386 Jobber i ett AS, men er alene på kontoret, så jeg/han plager ingen. Anonymous poster hash: 565c9...77b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Helt uaktuelt. Jobber på en rusklinikk og kunne ikke tenke meg og tatt med barna. Jeg har det dessuten veldig travelt, og har ikke tid til å dille med andre ting på jobb. Forøvrig ingen av kollegaene mine heller som har hatt med seg barn. Anonymous poster hash: 7274f...5ce
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Utrolig irriterende for oss kollegaer at noen (du?) har med unger. Jeg prøver å yte fullt på jobb og har mange oppgaver hengende over. Er ikke spesielt interessert i å småprate med barn som er med på jobb. Du synes ungen din er skjønn, ikke sikkert kollegaer som har arbeidspress synes det samme. Såfremt du ikke driver enmanns firma burde du tenke deg om Anonymous poster hash: 1c4ac...386 Herregud for et svar Det er vel ingen som forventer at du skal være noen selskapsdame for andres barn heller. Du høres veldig koselig ut.......not! Anonymous poster hash: 6cd25...43e
Gjest ronja røverdatter Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Ikke ofte, men det hender en og annen gang når det er planleggingsdager eller feriedager hvor vi ikke har noen annen mulighet.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Kommer an på hvilken jobb man har selvsagt. Men på et kontor er det ofte bedre tilrettelagt for å ha barn med. Ikke spesielt praktisk hvis man jobber i åpent landskap, men ellers er det jo store forskjeller på både bedrifter og type jobb man er i. Jeg har hatt med meg barn på jobb. Det har alltid gått veldig greit og ingen av mine kolleger har reagert negativt på det.
Karolinano123 Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Hei! Jeg heter Gosia. Jeg er en polsk dame på 55 år og jeg ønsker å ta opp jobb som barnepike.Jeg har brakt opp tre av sine egnene barn. Jeg er oppriktig person, æelig, rolig, omsorgsfull, en som elsker å omgås med barn. Barna får min fulle oppmerksomhet. Min datter er psykolog , og med hjelp av henne setter jeg sammen en leke plan for utviklingen av barn i alle aldrer. (Gjerne Drammen, Asker, Sandvika og Oslo)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Hei! Jeg heter Gosia. Jeg er en polsk dame på 55 år og jeg ønsker å ta opp jobb som barnepike.Jeg har brakt opp tre av sine egnene barn. Jeg er oppriktig person, æelig, rolig, omsorgsfull, en som elsker å omgås med barn. Barna får min fulle oppmerksomhet. Min datter er psykolog , og med hjelp av henne setter jeg sammen en leke plan for utviklingen av barn i alle aldrer. (Gjerne Drammen, Asker, Sandvika og Oslo)
Jentebror Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Aldri, er ikke lov. Men har vært med innom på besøk i pausen når jeg har hatt permisjon. Endret 23. juni 2014 av Jentebror
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 Never in a million years.. Anonymous poster hash: 1fef4...6b1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Jeg hadde med 2 ganger da jeg jobbet som lærer, bare en kort tur altså. Barna i klassen og mine også var strålende fornøyde. Anonymous poster hash: b6baa...58a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 De er aldri med og synes man kan holde de hjemme. Mas om å dra hjem, få is, hyl og rop. Det er ufint å utsette kollegaer for slikt. Anonymous poster hash: b8b15...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå