sug lut Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Slik-blir-du-HV2014-7609881.html#.U6gV57Hy2-U Kjenner at jeg er voldsomt vanlig, faktisk.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Ganske vanlig jeg også, ser jeg. Med unntak av at jeg ikke lar alt hår gro.
lavendelblomst Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Jeg er også ganske vanlig, bortsett ifra det med tur til kanariøyene, jeg slumper med kaffe, ikke lar hår gro og har nesten alltid to forskjellig farger på sokkene. (Ganske sikker på at kleskurven spiser sokkene mine) Jeg digger vanlig!
Himmel og hav Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Vanlig er gull, langt fra kjedelig, og så har et "vanlig" liv, så mye færre bekymringer enn andre. Jeg er bl.a. ikke engstelig for å se ut som en turist når jeg er på ferie. Jeg er jo turist! Sommerkroppen2014 betyr for meg at kroppen min er direkte tilgjengelig for sol, mygg, saltvann og annet, uten spraytan og sixpack, bikini bridge eller brasilian. Uten blygsel drar jeg hjem for å ha spaghetti med kjøttsaus til middag, og grillpølse i lompe er digg. Ahh - vanlig er deilig!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Onde tunger skulle ha det til at jeg og mannen forandret oss så når vi fant hverandre, vi gikk fra å være festens midtpunkt til å finne glede i hverdagssysler som matlaging, filmkvelder i sofaen, alenetid og rolige vennekvelder. Ja, vi forandret oss kanskje... Jeg vil si til det bedre Vi sluttet å jage etter neste fest eller ville påfunn, vi fikk andre og bedre verdier. Vi ble voksne og vanlige (eller kjedelige som andre sier). Har aldri vært lykkeligere enn jeg er med min lille familie, takke seg til vanlig ❤️
ms.Pond Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Onde tunger skulle ha det til at jeg og mannen forandret oss så når vi fant hverandre, vi gikk fra å være festens midtpunkt til å finne glede i hverdagssysler som matlaging, filmkvelder i sofaen, alenetid og rolige vennekvelder. Ja, vi forandret oss kanskje... Jeg vil si til det bedre Vi sluttet å jage etter neste fest eller ville påfunn, vi fikk andre og bedre verdier. Vi ble voksne og vanlige (eller kjedelige som andre sier). Har aldri vært lykkeligere enn jeg er med min lille familie, takke seg til vanlig ❤️ Et høyt og tydelig AMEN til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå