Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 På grunn av en sykdom jeg har fått går jeg i en periode på en del uker på noen ganske heftige medisiner. Som bivirkning av dem har jeg mista appetitten fullstendig, i tillegg har de gjort at mat smaker mye mindre enn det den pleier. På to uker har jeg gått ned 5-6kg og hvis det skal fortsette slik kommer jeg til å bli alt for tynn. Er det noen som har noen tips på ting som er fine å spise når alt smaker papp og det ikke finnes sultfølelse? Noen som har noen gode ideer? Anonymous poster hash: 6b40e...5f0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Send medisinen til meg, det er vinn vinn for begge. Anonymous poster hash: 8dee0...bc3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Er det andre alternativer av medisiner og har du tatt det opp med lege?Nå vet jeg ingenting om din sykdom, men muligens bedre og velge sykdommen fremfor medisinen din som kanskje vil ta livet av deg til slutt. Men igjen - jeg vet ikke noe om din sykdom Anonymous poster hash: d33d0...e08
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Lag deg næringstett mat som det er mye smak i. Smoothies med nøtter kjørt til mel, et par eggeplommer, cocosa og bær etter ønske. Chili con carne. Minestronesuppe som du kan ha ekstra olivenolje over, ha oppi ost (mozzarella, chevre og/eller parmesan). Spiser du salat så ha alltid ekstra olivenolje over. Bruk fløte i sauser i steden for melk. Spis mørk sjokolade 85 %. Anonymous poster hash: d0d82...4a3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 På apoteket har de næringstette energidrikker som du kan drikke mellom måltidene for å få opp dagsrasjonen med kalorier på en sunn måte. Mamma fikk de på resept (de koster jo litt) da hun ble veldig veldig tynn i en sykdomsperiode. Anonymous poster hash: 2bef7...e52
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 På apoteket har de næringstette energidrikker som du kan drikke mellom måltidene for å få opp dagsrasjonen med kalorier på en sunn måte. Mamma fikk de på resept (de koster jo litt) da hun ble veldig veldig tynn i en sykdomsperiode. Anonymous poster hash: 2bef7...e52 http://www.apotek1.no/kost-og-ernaering/fullverdige-naeringsdrikker Anonymous poster hash: 2bef7...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå