Gå til innhold

Slanker meg og er såå sulten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste dager går greit, men innimellom så kommer en dag hvor jeg er så sinnsykt sulten! I dag er en sånn dag. Jeg blir bare ikke mett. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 1bdaf...5f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spiser du jo ikke nok? Slanking er ikke lik sulting...

Anonymous poster hash: 96b2f...664
Skrevet

Har sånne dager hvor jeg er sulten heeele tiden, uansett hva jeg spiser ja ;) Da prøver jeg meg på en svær porsjon havregrøt, noen ganger hjelper det. Eller bare gir opp, og spiser masse av akkurat det jeg vil ha, og prøver å kompensere for det på et eller annet vis :P

Skrevet

Da bør du lese deg opp på kosthold, for det er unødvendig å gå sulten når man slanker seg.

Når du er sulten spiser du ikke riktig for din kropp.

Anonymous poster hash: 314b7...607
Skrevet

Har spist 1000 kalorier i dag allerede :/ Skal jogge hjem fra jobb i dag for å ha kalorier igjen til middag. 

Er fortsatt skikkelig sulten.

Skrevet

Jeg slanker meg også. Jeg har funnet ut og akseptert at jeg ikke går ned uten jeg er litt sulten, men jeg går aldri skrubbsulten. Farris hjelper mot sultfølelsen.

Anonymous poster hash: ec661...c64
Skrevet

Da bør du lese deg opp på kosthold, for det er unødvendig å gå sulten når man slanker seg.

Når du er sulten spiser du ikke riktig for din kropp.

Anonymous poster hash: 314b7...607

"De fleste dager går greit, men innimellom så kommer en dag hvor jeg er så sinnsykt sulten!" skrev jeg i hovedinnlegget. Jeg tror ikke kostholdet er helt feil fordi jeg er sulten en dag innimellom? Jeg har lest masse om kosthold, og har kommet frem til det som passer best for meg. Men akkurat i dag er jeg så utrolig sulten og blir ikke mett :/

Skrevet

Hehe, og det du vil ha er typisk det som er mest usunt og inneholder masse kalorier? ;)

Ville prøvd med en tallerken havregrøt, og mumset gulrøtter/blomkål. Eller bare gitt opp og spist en stor hamburger med masse ketchup og masse tomat og agurk (er det jeg gjør når jeg har sånne dager :P Innbiller meg selv at med nok grønnsaker og uten dressing så er det ikke såååå ille ;) )

Skrevet

Har spist 1000 kalorier i dag allerede :/ Skal jogge hjem fra jobb i dag for å ha kalorier igjen til middag. 

Da må du jo spise mat som metter mer og inneholder færre kalorier. Har slike dager selv, der det føles som jeg aldri blir mett, men da spiser jeg som normalt. Er ikke farlig å være sulten en og annen dag.

Skrevet

Da må du jo spise mat som metter mer og inneholder færre kalorier. Har slike dager selv, der det føles som jeg aldri blir mett, men da spiser jeg som normalt. Er ikke farlig å være sulten en og annen dag.

Farlig nei, men ubehagelig er det ;)

Skrevet

Hva med suppe, feks tomatsuppe med litt fullkornmakaroni? Metter bra, som regel lite kalorier. Har hjulpet meg når jeg har sånne dager der sulten ser ut til å være evigvarende.

Anonymous poster hash: 3632e...1b3

Skrevet

Det kommer slike dager innimellom . For meg henger det sammen med syklusen. Det betyr ikke at man spiser for lite.

Skrevet

Synes det er fascinerende hvor enkelt det skal være å slanke seg for enkelte (ikke trådstarter, men noen av de som kommenterer)

Man skal ikke gå sulten, bare spise riktig, så går man ned?! Er ikke riktig så enkelt for alle...

Vet hvordan du har det.. Enkelte dager må man bare holde ut tror jeg. Selvfølgelig viktig å spise riktig, men ikke alltid d hjelper.

Forslag til mettende mat med lite kalorier mottas med takk!

Skrevet

Det kommer slike dager innimellom . For meg henger det sammen med syklusen. Det betyr ikke at man spiser for lite.

For meg også, har gjerne slike dager rundt eggløsning. Da stiger tempen og sannsynligvis også metabolisme og forbrenning, for sultfølelsen og netto-kcal følger med på lasset. Forrige onsdag var jeg sulten hele tiden, og endte til slutt på 2500 kcal. Kanskje ikke såå ille da mitt normale inntak visst nok skal ligge rundt 2300, men det var 1000 mer enn jeg ligger på til vanlig. I perioder med lav temp ligger jeg godt under oppsatt mål og er ikke sulten heller. Så konklusjonen må vel være naturlig variasjon! :)

Skrevet

Det var heldigvis bare i går! Kan godt være det henger sammen med syklusen ja :)
I går ble det 2500 kalorier, noe som er over rundt 1000 mer enn jeg skal ligge på. Jeg var såå sulten hele dagen, det hjalp ikke å spise. I dag er jeg bare mett, og har tvangsspist en liten frokost for å få i meg noe. 

Har litt dårlig samvittighet for å ha "ødelagt" i går, men må vel bare regne med at det kommer sånne dager innimellom ;)

HI

Skrevet

Jeg går på Grete Roede- diett nå, og skal ligge på 1600 kcal om dagen (jeg ammer). 2500 er mye på en dag om du spiser sunt, hva spiser du da når du er sulten? Kjøp deg et skikkelig brød på sånne dager, f.eks. Hansens supergrove eller grovt speltbrød fra Baker Hansen (fantastisk godt!!). Spis jevne, faste måltider, men sørg for å bli mett så du ikke får lyst til å småspise. Spis frukt, grønnsaker og ikke minst; drikk masse vann!

Jeg hadde en sånn dag på søndag, da hadde jeg sovet alt for lite, og trøtte dager er sultne dager! Men jeg passet på å spise sunne ting; Rugsprø, gulrøtter, epler etc. Kom ikke over 1500 kcal allikevel. I går grillet vi, og hadde ikke tid til å lage noe sunt, så da ble det en hamburger på meg. Men da var jeg i hvert fall god og mett, og EN dag med hamburger lager ingen bilringer... Da blir det kanskje en suppe eller noe fisk i dag. 

Anonymous poster hash: f2552...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...