Gå til innhold

Hvordan ser deres forlovelses og giftering ut ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva synes dere om mine ? :)

Anonymous poster hash: b3946...6cc

post-42-184017_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene var utrolig stilig, den andre med stein var litt for prangende for min smak. Liker de klassiske gifteringene best.

Nå skal det sies at jeg hverken har forlovelses- eller giftering, men håper på minst en av delene innen utgangen av året. :)

Anonymous poster hash: 23a6f...423

Skrevet

Har en helt vanlig glatt gullring. For meg er den klassiske gifteringen et synligere bevis på at vi er gift.

Skrevet

Har ingen forlovelsesring, vi bestemte oss for å gifte oss og gjorde det et par måneder senere, hadde ingen ring den perioden.

Gifteringen er en tradisjonell glatt ring, for meg er det et synlig tegn på at jeg er gift.

Synes den ene ringen din var veldig fin, den med stor sten på er ikke noe jeg kunne gått med. Ingen av ringene var typiske gifte- eller forlovelsesringer da, så om jeg så deg med de på fingeren hadde jeg ikke tenkt at du var gift.

Anonymous poster hash: 37430...020
Skrevet

Fine. Når vi forlovet oss så hadde vi dårlig råd så jeg har en i hvitt og gult gull som er helt enkel. Gifteringen er i hvitt gull med en diamant som står opp i stett.

Anonymous poster hash: f6af5...554
Skrevet

Vi kjøpte ringer da vi forlovet oss. Tykke (6mm), glatte, enkle gullringer. Både forlovelsesringer og gifteringer :)

Anonymous poster hash: 56c24...e52
Skrevet

Min er halvt gult gull og halve med hvitt gull, og fem små diamanter

Anonymous poster hash: 19895...32d
Skrevet

Forlovelsesringen min er et smykke. Vi forlovet oss i hemmelighet, ingen visste noe før de var i bryllupet.

Vi har begge standard glatte gifteringer i gult gull. :-)

Anonymous poster hash: 1c188...f9d

Skrevet

Anonymous poster hash: e760a...060

post-42-772_thumb.jpg

Skrevet

Her er mine. Bruker de på hver sin hånd.

Jeg liker de mer enkle ringene

Anonymous poster hash: 9c32a...868

post-42-45253_thumb.jpg

Skrevet

Har ikke giftet meg enda, så bruker naturligvis bare forlovelsesringen til venstre. Har inngravert navnet til mannen på utsiden under, han har mitt navn på toppen av sin (uten diamenten, hehe). Han skal bruke sin som giftering. Til høyre er arveringen jeg skal ha som giftering.

Anonymous poster hash: ee5d1...75a

post-42-1068366_thumb.jpg

Skrevet

Vanlig giftering i glatt gull.

Skrevet

Forlovelsesringen er i hvitt gull med en liten diamant i stett.

Gifteringen er alliansering i hvitt gull.

Valgte de vi likte best. Tenke på de tradisjonelle, men er ikke så viktig for oss at andre kan se om det er gifteringer eller ei.

Anonymous poster hash: dbf28...858

Skrevet

Har ikke forlovelsesring, gifteringen er rund.

Anonymous poster hash: eec41...67e

Skrevet

Anonymous poster hash: e760a...060

Fine

Anonymous poster hash: 87d27...dd2

Skrevet

Gifteringene våre er i gull, men den går litt "inn" i midten. De er veldig fine, og enkle.

Forlovelsesringen går jeg ikke med, siden dette er en ring fra hans familie. Hadde aldri tilgitt meg selv om noe skjedde med den. Den er i hvitt gull, mye snirkel og diamanter. 

Egentlig... Skal jeg være ærlig så går vi ikke alltid med gifteringene våre heller. Ingen av oss liker å gå med ringer, så er litt hipp som happ om vi husker å ha dem på :P

Skrevet

Vi kjøpte ingen forlovelsesringer, det var det ingen av oss som ønsket. Vi har brede, helt enkle og glatte, klassiske gifteringer i gult gull. Vi ville ha klassiske ringer som ser ut som gifteringer. 😊

Anonymous poster hash: 99e2f...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...