Gå til innhold

Jeg onanerte og nå blør jeg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en kjapp en i dusjen istad, brukte bare fingre, ikke inne. Og må blør jeg litt. Kan det være mensen? Kan noen roe meg ned.

Anonymous poster hash: e0ec7...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser nå vel hvor blodet kommer fra... Er det pga av onaneringen og du ikke var inni skjeden, så blør du vel et annet sted enn hvor mensen kommer fra... Uansett er det nok ikke noe å være redd for.

Anonymous poster hash: 401b2...88b

Skrevet

Slimhinnet et veldig sensitive så skal ikke så mye til før man får et sår, selv om ikke alle opplever det. Så lenge du ikke tisset/bæsjet blod så er det ikke noe å være redd for. Kanskje mensen.

Anonymous poster hash: 86ee7...7a1

Skrevet

Haha.. du var vel litt ivrig da. Skal godt gjøre å onanere på seg en alvorlig skade. Så tipper dette ordner seg.

Anonymous poster hash: af37c...4fd
Skrevet

Blødning kan komme litt raskere ved slikt stimuli.. venter du mensen snart kanskje?:-) smerter?

Anonymous poster hash: 1686b...67f

Skrevet

Blødning kan komme litt raskere ved slikt stimuli.. venter du mensen snart kanskje?:-) smerter?

Det må være første gang isåfall.

Ja, venter mensen om 1 eller 2 dager.

Ingen smerter og blør ikke lenger.

Skrevet

Det må være første gang isåfall.

Ja, venter mensen om 1 eller 2 dager.

Ingen smerter og blør ikke lenger.

da tipper jeg det kom i forbindelse med at du snart skal ha mens. Har skjedd meg. Tror du kan slappe av:-)

Skrevet

Enten er det fordi du snart skal ha mensen, eller, du kan faktisk være gravid.. Slimhinnene og de minste blodkarene er overfølsomme for noen når hcg stiger.. Her fikk jeg blødninger av sterk orgasme :o Blodkarene sprakk, og her rørte ikke samboeren mer enn klitt og området rundt..

Anonymous poster hash: dcca7...194
Skrevet

Men jeg skjønner det ikke. Igår rett etter dusjen blødde jeg og nå ingenting. Huff:(

Skrevet

Ta en test:-)

Skrevet

Du må ikke bli så ivrig da vet du :P

Skrevet

Dette kan vi alle ta lærdom av jenter.

Fra nå av bør alle ha rolige og kontrollerte onanering. Når det kommer til orgasme så ikke ta den helt ut :fnise:

:tommelopp:

Anonymous poster hash: 3322b...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...