GÃ¥ til innhold

Jeg sier som Manolo

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Viva Espana😎😎😎

En uke i Sydenland og hu mor har gjort en innsats verdig gull for konge og fedreland i å støtte medmennesker i ei lita økonomisk krise;

2 kjoler, 5 skjørt, 1 par sneakers med tempur såle (beina mine jubler), et par sandaler med massasjesåle, 1 par boots (de er så fine at jeg nesten blir rørt av glede), 1 solhatt, 3 neglelakker (en fikk jeg etter pedicure) og en lipgloss! Og enda er det halvannen uke igjen!!

Kjolene er nær sommerlig perfeksjon; kjøpte lyseblå og mørkeblå. Vurderer hvit og coral også (de er jo veeeldig billig!)

Jo takk jeg stemmer i sammen med Manolo og damene 😎😎

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deg så vel unt, vi krever bare billedbevis så vi kan sikle på dine nye filler.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Sier meg veldig enig med Luten her :D

Kos deg masse :D

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Nå har jeg kun mobil her i uuuutlandet og etter det jeg har skjønt så funker det dårlig med opplastning av bilder da..

Men jeg er åpen for all teknisk innsikt hvis det er muligheter jeg ikke vet om!

Nå derimot er det tid for lunsj! Man blir jo rent sliten av å se alle damene drive med watten aerobic 😄😄

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Eneste måten jeg vet om er å dele link til for eksempel instagrambilder fra mobil :)

Åh, gode gamle vannaerobicen... Det er det alltid noe gøy å få med seg fra solsenga der gjerne en veldig energisk og blid svenske roper ut instrukser som slitne turistene prøver så godt de kan å gjennomføre :P

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg har kun delt mine nye boots på insta 😄

Instruktøsen var veldig energisk og smilende- jettebra kjeier! Kjøra på nu!

Hele ene bassenget fylt av gympende og det var så skjønt å kunne ligge på solsenga med "where did you go Bernadette" mens minsten sov og størsten og pappa drev svømmetrening!

Ikke dumt i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...