Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Vi er så heldige å få låne en leilighet i Oslo noen dager denne uka. Været er meldt helt ok, men i tilfelle det ikke blir det, så lurer jeg på om noen har noen tips til hva som kan være fint å gjøre med en 1åring? Jeg vet at han ikke får så mye utbytte av alt mulig, men vi vil gjerne gjøre noe kikka på kampen bondegård(eller noe sånn), men den var stengt for sommeren. I samme slengen lurer jeg på noen tips til restauranter som er barnevennlige, men samtidig gir oss voksne en god opplevelse? Ikke macdonalds, liksom... Vi skal bo rett bak slottet. Anonymous poster hash: 89a42...621
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Ekt gården på Ekeberg er fint. Stor lekeplass og fint å gå tur i den nye skulpturparken også. Sjekk ut yaya's i forhold til restaurant Anonymous poster hash: 43f9c...0e8
sug lut Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Teknisk museum er supert - mine har vært med fra fødselen og ettåringer kan trykke på knapper og få igang togbanen og sånt. Lindeberg 4H-gård er veldig fin http://www.barnesteder.no/steder/norge/oslo/oslo/nordre-lindeberg-gaard-/ Frognerparken (inkl lekeplassen) er super for de små, så kan dere jo ta med pizza fra Pizza Pancetta på Briskeby og kose dere med piknikk selv om det ikke er steikvarmt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Vi var på hopp i havet med 1-åringen for noen dager siden og det var stor stas. Anonymous poster hash: aec95...e14
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Leo´s lekeland, spise på Friday´s, Folkemuseet på Bygdøy ( har også fjøs og gårdsdyr ), leke i Frognerparken/mate endene i Frognerparken, bade på Huk, rusle på Aker Brygge, Teknisk museum, ellers kan du google "Hva skjer i Oslo" og kanskje få opp noen hyggelige dukketeater e.l.? Kos dere! Anonymous poster hash: 2b3d6...284
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Var i Oslo forrige uke og kan anbefale nyåpnede "espresso house" som barnevennlig kafé. God lunsjmat, scones og veldig god kaffe. God plass og skikkelig deilig stemning. Ligger i Bogstadveien. Finnes to av den, tror jeg. Var også på Curry & Ketchup i Kirkeveien. Du finner den på venstre side når du går fra Majorstua til Frognerparken. Deilig indisk mat, fine priser og verdens beste nanbrød. Lurt å spise før kl 18, da blir det mange folk der. Anonymous poster hash: 7441d...686
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Tusen takk for fine svar, alle sammen! Nå gleder jeg meg enda mer Anonymous poster hash: 89a42...621
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Nå fikk jeg lyst til å reise til Oslo Anonymous poster hash: 5ea7c...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå