Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 For oss er det bare mandag idag lissom! Anonymous poster hash: e9f4d...463
*Miss Marple* Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Ok. Jeg syns at enhver anledning til å lage litt fest i hverdagen er en fin ting.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 skulle gjerne ha feiret litt egentlig, men.. Anonymous poster hash: 6d35c...950
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Jupp. Bor i Vestfold, så vi feirer stort
sug lut Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Nei, for guds skyld, drit i alt og klag på resten.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Koselig når bygda samles for grilling og båltenning. Barna storkoser seg. Men sånt uten om det så er det vel ikke noe å feire. Anonymous poster hash: 9c9eb...a2c
soleia Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Kjekt med ein mandag som ikkje er heilt som andre mandagar. Sommar og lyse netter er verd ei lita feiring synes eg
Zalosalutt Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Likte sankt hans veldig godt som barn. Men mine barn er såpass vare for å bli holdt oppe at feiring utgår
Gjest Julia1984 Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Vi drar på stranden i kveld, griller og er samlet sammen med masse andre barnefamilier og brenner STORT bål. Kjempe stemning.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Ikke her hvor vi bor. Anonymous poster hash: f3f13...e78
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Lær deg å skrive. Anonymous poster hash: 2982f...d6b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Er en fin tradisjon som er fin og ta med seg videre til våre unger. Sosialt og kjekt😃 vi koser oss iallefall!! Anonymous poster hash: 03788...4f9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 Skulle gjerne feiret sammen med barna, men vi kjenner ingen her vi bor og er veldig "beskjeden" av oss, så vi føler oss ikke helt vell ved å bare dukke opp i ei fjære med masse folk. Kan jo være privat for alt vi vet. Er det noen andre som har gjort det? Anonymous poster hash: 8b64b...60e
Hønemor30 Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Fest er alltid gøy! Vil bare tipse her om stor brannfare nå og mange steder har brannvesenet gått ut med forbud mot bålbrenning og engangsgriller. Vær forsiktig folkens og ikke bryt reglene!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Lær deg å skrive. Anonymous poster hash: 2982f...d6b Dust! You got the point didn't you????? Anonymous poster hash: e9f4d...463
Superdolly Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 Ok. Jeg syns at enhver anledning til å lage litt fest i hverdagen er en fin ting. Dette. Ungene er glade, det er sommer og snart ferie. Vi samles og har det hyggelig.
Tyra79 Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Skulle mer enn gjerne ha feiret lit:)! Vanligvis gjør vi det, stort fellesbål ved sjøen, grilling og kos. Nå er vi på ferie hos svigers, de har aldri feiret StHans, dermed blir det ikke feiring på oss heller... Vi får ta det igjen neste år;)!
Mia_73 Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 Vi har båt og skulle da egentlig være overlykkelig, men dessverre er det så mange uansvarlige båtførere som drikker altfor mye og ofte nok skaper skikkelig farlige situasjoner. Unødvendig og irriterende at man må passe seg så mye. På Sørlandet er det ingen grenser på sommeren tror det tydeligvis mange.
Line-mamma til to herlige Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 bor i Vestfold, å her feirer alle:-) men mannen jobbet sent, å med to små trøtte som dupper kl 19. har dem nå lagt seg. tenkte å lage noe god mat til mannen kom hjem:-) så får vi slappe av å feire litt for oss selv.
Jentebror Skrevet 23. juni 2014 #21 Skrevet 23. juni 2014 Bare vanlig mandag her også (aldri feiret sankthans)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå