Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Hvor har dere kjøpt deres, pris? Anonymous poster hash: aa75e...d00
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Ingen? Anonymous poster hash: aa75e...d00
Tonjecs Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Bruker ett babynest. Kjøpt hos Trines Systue. https://www.facebook.com/trinessystue
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Hvis du tenker på ammemadrass så anbefaler jeg DryKid. Anonymous poster hash: 3d74d...eda
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Barnet har det bedre i egen seng.. LYKKE til når den skal over i senga si Anonymous poster hash: cac89...8b4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Barnet har det bedre i egen seng.. LYKKE til når den skal over i senga si Anonymous poster hash: cac89...8b4 Hva i alle dager er det der slags svar? Vi hadde en ammemadrass til å begynne med (husker ikke merket), men slutta å bruke den ganske fort. Opplevde den som mer i veien enn til hjelp. Vi har hatt ungen liggende mellom oss øverst i senga med sin egen dyne og det har gått veldig bra. Min erfaring er at samsoving gir trygge barn og uthvilte voksne og at ungen tidsnok sover i sin egen seng uansett. At det skal være bedre for barnet å sove alene er vanskelig for meg å forstå, jeg liker ikke best å sove alene og å gå rett fra en livmor til en ensom seng er ikke intuitivt best slik jeg ser det i hvert fall. Anonymous poster hash: 00aa2...aeb
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Egen seng er kanskje best for dere, men for oss er samsoving best. Nyter å ha den lille kroppen inntil meg, deilig å slippe å stå opp for å amme og vi sover godt begge to. Gjorde det samme med storesøsteren og det gikk veldig greit å få henne over i egen seng da hun ble større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå