Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Jeg legger ut noen bilder av meg selv, barna og ting som skjer i mine omgivelser daglig på snapchat. Jeg har lagt ut bildet av mannen totalt tre ganger, og hver gang så screenshot'er en spesifikk venninne bildet av han. Aldri av noe eller noen andre. Dette skjønner jeg ikke. Tror heller ikke hun vet at jeg får beskjed om at hun screenshot'er. Hva kan det bety? Anonymous poster hash: cc6e3...81a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Hun synes vel han er kjekk. Anonymous poster hash: 38edf...c47
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Hadde klikka. kan man screenshoote en snap? Anonymous poster hash: a0b61...e49
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Hun liker bedre mannen din, enn deg og ungene og alt det andre du sender henne. Ville ha droppet å sende denne dama bilder av mannen fra nå av, og ikke gjort noe mer ut av det. Se det sånn, du vet i alle fall hvor du har henne nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå