Gå til innhold

Ditt beste partytriks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha... jeg har ikke noen :P Men skulle gjerne hatt ;) 

Anonymous poster hash: 9a89d...47b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Involverer en fyrstikkeske - mer sier jeg ikke. Hoho!! Hysterisk morsomt (synes jeg, da).

Jeg kan også gå i spagaten.

Skrevet

Uhum... Jeg kan bøye de ytterste leddene på fingrene...?

Skrevet

Involverer en fyrstikkeske - mer sier jeg ikke. Hoho!! Hysterisk morsomt (synes jeg, da).

Fyrstikk eske? FOrtell!!!!

Skrevet

Gøyale gjester, bra musikk, fram med brennevinen og shoting tidlig på kvelden. Glowsticks?

Skrevet

Jeg spiller mye gitar når jeg er alene, men det er det få som vet. Så alle blir overasket når jeg faktisk kan spille. Er jo litt oppbrukt nå da, men blir ofte oppfordret til å spille, dessverre skjer det bare sent på kvelden når jeg har drukket meg til mot.

Anonymous poster hash: b6786...dfc
Skrevet

1) Ta fyrstikkesken, vis den frem til publikum og si følgende med mystisk innlevelse: "Ved hjelp av denne fyrstikkesken skal jeg nå tilkalle alle gnagere i området".

2) Neste del gjøres så dramatisk du kan: Ta én fyrstikk ut av esken, sett den fast i kanten på esken slik at den blir seende ut som en liten walkie-talkie med antenne.

3) Så snakker du (med pipestemme) inn i "walkie-talkien" (gjerne med cockney-aksent): "Calling all Mice, Calling all Mice"

:D

Skrevet

Jeg kan åpne ølflasker med kun et A4-ark. ;)

Skrevet

Jeg kan ta knyttneven min inn i munnen

Anonymous poster hash: 8fe91...52c

Skrevet

Jeg kan plystre med nesa 😎

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uhum... Jeg kan bøye de ytterste leddene på fingrene...?

Jeg og!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1) Ta fyrstikkesken, vis den frem til publikum og si følgende med mystisk innlevelse: "Ved hjelp av denne fyrstikkesken skal jeg nå tilkalle alle gnagere i området".

2) Neste del gjøres så dramatisk du kan: Ta én fyrstikk ut av esken, sett den fast i kanten på esken slik at den blir seende ut som en liten walkie-talkie med antenne.

3) Så snakker du (med pipestemme) inn i "walkie-talkien" (gjerne med cockney-aksent): "Calling all Mice, Calling all Mice"

:D

eg tog han ikkje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...