Gå til innhold

Strømpebukse under buksa i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ned til ti grader på dagtid, regn og sur vind

Anonymous poster hash: 6a203...6f7

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Da ville jeg hatt strømpebukse under buksa ja. Og sagt ifra til de som jobber der at hvis om atte det mot formodning blir varmt, kan strømpebuksa tas av.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt strømpebukse i 10 grader. Da hadde min rent bort. Ha heller på skalldress ute.

Anonymous poster hash: f0fb1...19a

Skrevet

Ser ikke helt poenget?

Han skal rett inn i barnehagen og vil allerede bli varm da. Send heller med.

Anonymous poster hash: 4de89...b60

Skrevet

Ville heller tatt med utebukse til å tre over buksa.

Skrevet

Ser ikke helt poenget?

Han skal rett inn i barnehagen og vil allerede bli varm da. Send heller med. Anonymous poster hash: 4de89...b60

Helt enig, send med. Husk at ungene er mer aktive enn oss. Og det er bedre at han fryser bittelitt i bilen enn å koke over når han leker.

Skrevet

Hysteri. De skal rett inn i barnehagen og de fleste dager stigervjo temperaturen betraktelig utover dagen. Ibtillegg er barn aktive, også 1-åringene.

De fryser sa ikke med bukse og sokker nå!

Stakkars unger! Har du også strømpebukse under?? For du skal vel også ut i bil og rett inn akkurat som barnet ditt?

Anonymous poster hash: 2dc1c...205

Gjest Julia1984
Skrevet

Nei!!!

Holder da lenge med bukse og sokker. Innen barna er ute er det langt varmere.

Skrevet

Kjem jo litt an på alderen, men mine brukar ikkje strømpebukse ved slike temperaturar.  Temperaturen stig utover dagen, og med regnbukse utanpå kan det bli klamt. Hadde hatt på ei god joggebukse under regntøyet. Om det er ein bitteliten tass som så vidt går, og ellers sit på rumpa på bakken ville eg vurdert det.

Skrevet

Er meldt maks 12 dager i dag...

Skrevet

Er meldt maks 12 dager i dag...

Mente grader... trøtt enda 😉

Skrevet

Er meldt maks 12 dager i dag...Anonymous poster hash: 6a203...6f7

Mente grader... trøtt enda Anonymous poster hash: 6a203...6f7

Mine har aldri brukt strømpebukse da, har overtrekksbukse eller skalldress på seg ute :)

Skrevet

Hadde heller ikke tatt på strømpebukse da.

Men nå kjenner ikke jeg ditt/dine barn, de kan være frysepinner for alt jeg vet, og da blir jo saken en annen.

Skrevet

De beveger seg mye mer enn voksne og blir fortere varme. Bruker du strømpebukse under buksen når det er 10 grader?

Her ville 5-åringen antakelig tatt av eller nektet å tatt på strømbebukse. Over 5 grader ved avreise på morgenen er vi temmelig avslappet med påkledning om sommeren, det blir jo varmere utpå dagen. 16 grader nå, og levert i shorts og sandaler.

Anonymous poster hash: 1a4a5...15d

Skrevet

Sender avgårde i kun strømpebukse eller longs. Hun hater å gå med bukser så bukse er ikke et alternativ.

Ute er det strømpebukse / longs og turbukse eller regnbukse.

Anonymous poster hash: e23af...2a5
Skrevet

Til dere som kommenterer at det blir varmere ut på dagen så skrev jeg jo "på dagtid". Det var 6 grader i morges og er meldt maks 12. Og ja, på meg kommer ullongsen på når det er så lav temperatur, regn og sur vind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...