Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Ja, så var jeg litt korttenkt og veldig sliten da jeg i et positivt øyeblikk slengte meg ned i saccosekken med bekkenproblemer og 8 mnd på tjukka... Hva i helvette gjør jeg? Jeg sitter bom fast, kommer meg ingen veier😱😂 Mannen er borte, de andre barna sover og jeg burde lagt meg for flere timer siden! Hadde jeg bare kunnet rulle ut hadde det gått greit, men nå sitter jeg på en måte låst. Fatter ikke at jeg kom meg ned engang. Det verste er at jeg hadde problemer med å komme meg opp ifra driten FØR jeg ble smelt på tjukka... 😖 hadde jeg bare vært 20 igjen😝😝 dette er bare tragikomisk, vet ikke om eg skal le eller grine Anonymous poster hash: 63327...488
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Velt deg ut da vel. Tcchhheeeeeses!!!! Anonymous poster hash: bc211...a41
Hønemor30 Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Du får bruke et hjelpemiddel ; ring en venn ( eller nabo) Har du store barn får du rope så de våkner
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Legg deg til å sov! Anonymous poster hash: bc211...a41
Tipptopp Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Hehehe. Sorry at jeg ler, men jeg ser det godt for meg. Har selv kraftig bekkenløsning og er 6 mnd på vei. Er ikke alltid bare bare. Med første hadde jeg også bekkenløsning og tok varme bad hver dag pga det. De siste to månedene måtte jeg ha hjelp til å komme ut av badekaret og badet derfor bare når sambo var hjemme. Så en dag jeg lå i badet og koste meg hørte jeg at det gikk i døra og tenkte sambo luftet hunden. Da jeg skulle ut av badet ropte jeg, men ingen svar. Så der lå jeg... Han hadde glemt at jeg badet og fikk det plutselig for seg å ta en skikkelig skogtur med hunden. TO timer ekstra lå jeg i badekaret og ventet mens jeg forgjeves prøvde å komme meg opp selv. Byttet ut vannet nå og da slik at jeg ikke frøs. Kan tro han fant en hormonbombe på badet når han kom hjem? Hehehe. Lykke til! Håper du kommer deg ut snart. Prøv å gnukk deg slik at kulene etterhvert flytter seg nok til at du får veltet deg ut
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Haha. Hadde nesten samme problemet jeg og da jeg var 9 mnd gravid og satte meg ned i en sånn dyp liggestol. Endte med at til slutt måtte jeg så veldig tisse at jeg greide å åle meg sakte men sikkert ut av stolen og velte meg ut når jeg var nede ved fotenden Anonymous poster hash: 518a8...10a
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Litt usikker på om det er mest morsomt eller om sympatien for deg er større.. Du må nesten oppdatere hvordan du tilsutt kommer deg ut
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Kommet deg ut av saccosekken? Anonymous poster hash: 5f76f...f26
sug lut Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Haha, sacco er gull for gravide flodhester, men BARE om den er oppi en seng/sofa/stol så man ikke er på bakkeplan. Håper du har blitt gravd fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå