Gå til innhold

Tåkete eksistens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grått og ullent, falskt og riktig

Fargerikt, dog sort/hvitt.

Jeg ser hendene mine, de tilhører vel meg? Jeg ser deg, men trur det ikke. Illusjonen har en kontinuerlig grå sfære, som om jeg skuer gjennom to monokler. Verden er der ute, hva er verden? Jeg eksisterer, jeg går og jeg puster. Allikevel føler jeg meg halvveis død.

Jeg trasker på stien, samtidig som jeg glir i ett med landskapet.

Anonymous poster hash: 3979d...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lider du av søvnmangel? Det der kunne vært meg i den verst delen av småbarnsforeldertilværelsen.

Skrevet

Depersonalisert ..

Skrevet

Jeg er der innimellom.. Etter livet som småbarnsmor nå har roet seg og "alt" er mer stabilt med gode rutiner og nok søvn, hender det at jeg filosoferer endel. Kanskje er jeg død og egentlig befinner meg i et slags parallelt univers..? Huff, når jeg tenker slike tanker setter jeg igang med noe, det er jo til å bli sprø av ;)

Er det noe spesielt du sliter med? Er du i arbeid?

Skrevet

Er i jobb ja :) Men dårlig søvn, ett drøss med ansvar og til tider MASSE angst av forskjellige slag gjør at jeg detter ut til tider.

Det er da denne tåkete eksistensen melder sin ankomst

Skrevet

Er i jobb ja :) Men dårlig søvn, ett drøss med ansvar og til tider MASSE angst av forskjellige slag gjør at jeg detter ut til tider.

Det er da denne tåkete eksistensen melder sin ankomst

Håper du får hjelp for angsten din.

Skriver du? Kanskje det kan hjelpe å skrive når du er i tåken, før eller etter også. Du skriver godt :)

Anonymous poster hash: a85bf...df2

Skrevet

Jeg skriver ikke nei .. men jeg elsker det :)

Skrevet

Jeg skriver ikke nei .. men jeg elsker det :)

Prøv å skrive. Du trenger ikke ha noen plan med det eller å la noen se det. Men det kan hjelpe å sortere tanker.

Jeg har funnet igjen noen ting jeg skrev for en god del år siden da livet var veldig vanskelig og tøft. Og det var godt å lese det igjen, for selv om livet var så tøft så hadde jeg en underliggende kraft og håp for livet. Og i tillegg var det ganske godt skrevet (om jeg kan si det selv ;) ).

Det slo meg da jeg leste innlegget ditt i natt, at du burde skrive :)

Skrevet

Så bra at du fikk styrke av skrivingen din :) Da var det sikkert velformulert med mening også.

Kanskje jeg skal plotte ned noe en rolig kveld :) Takk forresten

Skrevet

Så bra at du fikk styrke av skrivingen din :) Da var det sikkert velformulert med mening også.

Kanskje jeg skal plotte ned noe en rolig kveld :) Takk forresten

Vurder det, for jeg tror du ordlegger deg bra - også for din egen del. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...