FrukenB Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Forrige gang het spiren "Lille". Lille mistet jeg, så det er litt for sårt å bruke/oppbrukt. Vi skal ikke vite kjønnet, så det må være nøytralt og kort og passe til både foster og baby. Altså ikke sneipen eller reka. Bare litt artig å ha noe å kalle h*n
Linkwi Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Her er det Babykrøll nå. De første ukene var det "Lille Prikk" eller bare "Prikken" :-)
MamaLadyBug Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Jeg kaller min "karl-Ingrid":-) den går også under navnet "lille apekatt" fordi den ser ut som en!
Tallah Skrevet 7. oktober 2014 #21 Skrevet 7. oktober 2014 - Lykkeliten - Bamsemums - Minstemann - Lille mirakel - Ønskenurket - Lillegull - Magetrollet - Lille skatt - Smurfen - Lykketrollet - Olle bolle
skogfrua Skrevet 12. oktober 2014 #22 Skrevet 12. oktober 2014 Magetroll, spira, baby, mageninja, arvingen :-D var de jeg kom på i farta.
solamora Skrevet 12. oktober 2014 #23 Skrevet 12. oktober 2014 Vi kaller den lille for "babyen", "gullet", "lille-"Etternavnene våres", "kosemagen" (kanskje mere navn til meg), "bolla".. Kommer antagelig mange fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå