Gå til innhold

Dere som bor med menn om har asperger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere det? Her fungerte dt ikke

 

Anonymous poster hash: 08be1...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke gå?
Han er villig til å jobbe med sine problemer, og jeg er villig til å være litt rund i kantene :P Her fungerer det kjempefint.



Anonymous poster hash: e55bb...09d
Skrevet

Ja,da er du heldigere enn meg. Her var eksmannen ikke villig til problem med problemene som oppstod i forb med sin diagnose. Han ofret istedet både barn og kjerring..

 

Anonymous poster hash: 08be1...216

Skrevet

Villig til å jobbe med problemene skulle det stå.

 

Anonymous poster hash: 08be1...216

Skrevet

Ja,da er du heldigere enn meg. Her var eksmannen ikke villig til problem med problemene som oppstod i forb med sin diagnose. Han ofret istedet både barn og kjerring..

 

Anonymous poster hash: 08be1...216

Huff da =/ Ja, det er jo slik med alle diagnoser, noen klarer et normalt liv og andre gjør det ikke.

 

 

Anonymous poster hash: e55bb...09d

Skrevet

Jeg var sammen med en som hadde det. Fungerte ikke.

Han var veldig følsom og hvis jeg sa til han "husket du å kjøpe med solkrem" (når han hadde vært på butikken) OG han hadde glemt det ble han sint/lei seg og beskylte meg for å kjefte. 😳 bare fra spørsmålet "husket du..."

Til slutt gikk jeg på nåler rundt han, visste aldri hva han oppfattet som kjeft.

 

Anonymous poster hash: eeb9f...111

Skrevet

Oi! Jeg har asperger og lever helt fint med det, unngår de største sosiale sammenkomstene og sørger for å få nok alenetid bare. Samboeren min har aldri sagt at jeg er slitsom på noen måte, men nå legger jeg ikke ned og gråter over at jeg glemte noe på butikken heller da..

 

Anonymous poster hash: 1eea4...c92

Skrevet

Mannen min har mest sannsynlig Aspergers (Eller er denne diagnosen nå tatt ut til fordel for mild autisme?)

For oss er det ikke et problem. Som #2 sier: Han prøver å jobbe med seg selv, og jeg prøver å være litt rund i kantene. For oss er ærlighet svært viktig. Om han begynner på et foredrag om noe jeg ikke klarer å følge med på, så er jeg ærlig om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...