Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Vi er i gang med IVF. Det ble innsatt to befruktede egg i livmoren min for to dager siden. Nå har jeg litt feber, rundt 38.2 - vet noen om dette er normalt!? Anonymous poster hash: da7d1...4f5
Liaes Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Har du hatt uttak også? Er det mulig du er overstimulert?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Ja, hadde uttak for en uke siden.. Anonymous poster hash: da7d1...4f5
Liaes Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Om du ikke har andre symptomer på sykdom, og evt har symptomer på overstimulering, hadde jeg tatt kontakt med klinikken du hører til hos i morgen. Jeg har hatt 9 innsett selv, men aldri opplevd feber etter innsett...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Om du ikke har andre symptomer på sykdom, og evt har symptomer på overstimulering, hadde jeg tatt kontakt med klinikken du hører til hos i morgen. Jeg har hatt 9 innsett selv, men aldri opplevd feber etter innsett... Kan jeg spør om du ble gravid? Anonymous poster hash: da7d1...4f5
kaksy Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg husker ikke hvor tett etter innsett det var, men jeg hadde feber+forkjølelse i rugeperioden min og det gikk helt fint det iallfall for meg for ble gravid og er i 3 trimester nå. Hørte om flere andre som og var syke med feber under rugingen og alt var vel. Noen hadde til og med en teori om at det var bra for rugingen. Men med meg var det ganske klart forkjølelse, ikke noe annet. Hvis du har feber som øker "uten grunn" og vondt ville jeg kontaktet IVF klinikken din og spørre om råd /en sjekk bare for å ha gjort det. Jeg kan veldig lite om det for har aldri hatt noen, men en kan jo ha overstimulering og alt mulig rart etter IVF (fordet om det er sjeldent er det jo lurt å utelukke sånne ting /sjekke med ekspertene). Håper rugingen er vellykket og du får en eller to IVF mirakler. Vi satt og inn to her og det er ett lykketroll på vei.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Tror ikke det er normalt. Vet du hvorfor du har feber? Er det en åpenlys grunn som forkjølelse, lungebetennelse eller lignende? Hvis ikke tenker jeg om det kan vare en infeksjon grunnet uttaket. Ring klinikken i morgen å rådfør deg der :-) Anonymous poster hash: d7064...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå