Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Og hva tenker dere om foreldre som velger det navnet? Anonymous poster hash: 40f63...060
C&M&H Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 At de følger strømmen... fint navn, men oppbrukt!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Oppbrukt.... Anonymous poster hash: 0d94d...014
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Litt harry, men kan være pga dårlige assosiasjoner Anonymous poster hash: 4d99d...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg syns det var fint. Jeg liker det. Anonymous poster hash: 333fa...4ee
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Og hva tenker dere om foreldre som velger det navnet? Anonymous poster hash: 40f63...060 Hunden vår het det:-) Anonymous poster hash: 0459b...52b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Jenta mi heter det, hun har også ett mellomnavn. Hun ble oppkalt etter sin oldemor. Anonymous poster hash: 2424c...894
Serepta Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Egentlig fint, men veldig oppbrukt nå + at jeg har dårlige assosiasjoner til det navnet.
Jentebror Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Fint, liker det spesielt godt sammen med Louise. Thea Louise. Tenker ikke noe spesielt om foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Tea er finere. Egentlig en absolutt favoritt, men det er for tiden relativt oppbrukt. Anonymous poster hash: c1a53...57f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Jeg liker det kjempe godt i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 Og hva tenker dere om foreldre som velger det navnet? Anonymous poster hash: 40f63...060 Gørr kjedelig! Føler "alle" kaller jentungen sin det. Anonymous poster hash: 9dc21...c96
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Kjempefint Anonymous poster hash: a9873...6f8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 Passer bra til jenta mi ihvertfall Anonymous poster hash: c9b9c...16a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 Ikke så glad i det, synes det er litt kort og intetsigende, og dessuten liker jeg ikke navn som begynner med Th-, ser så lite norsk ut. Men vet det er veldig populært og mange som liker det. Godt vi alle har forskjellig smak! Velg det hvis du liker det Anonymous poster hash: 46164...5fb
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Kjempefint Jenta mi heter det Anonymous poster hash: 06570...80a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #19 Skrevet 26. februar 2015 Andre? Anonymous poster hash: 40f63...060
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #21 Skrevet 26. februar 2015 Det fineste jentenavnet som finnes <3 Anonymous poster hash: aa19f...10a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #22 Skrevet 26. februar 2015 Helt fint, men litt kjedelig. Anonymous poster hash: 66708...075
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #23 Skrevet 26. februar 2015 Hver 3. unge heter det. Resten heter Maya og Emma. Anonymous poster hash: 30303...4d1
me_87 Skrevet 26. februar 2015 #24 Skrevet 26. februar 2015 Fint navn Niesen min heter det å liker navnet bare bedre og bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå