Gå til innhold

hva synes dere om navnet Thea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva tenker dere om foreldre som velger det navnet?

 

Anonymous poster hash: 40f63...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de følger strømmen... fint navn, men oppbrukt!

Skrevet

Oppbrukt....



Anonymous poster hash: 0d94d...014
Skrevet

Litt harry, men kan være pga dårlige assosiasjoner

 

Anonymous poster hash: 4d99d...ddb

Skrevet

Jeg syns det var fint. Jeg liker det.

 

Anonymous poster hash: 333fa...4ee

Skrevet

Og hva tenker dere om foreldre som velger det navnet?

 

Anonymous poster hash: 40f63...060

Hunden vår het det:-)

 

Anonymous poster hash: 0459b...52b

Skrevet

Jenta mi heter det, hun har også ett mellomnavn. Hun ble oppkalt etter sin oldemor.

 

Anonymous poster hash: 2424c...894

Skrevet

Egentlig fint, men veldig oppbrukt nå + at jeg har dårlige assosiasjoner til det navnet.

Skrevet

Fint, liker det spesielt godt sammen med Louise. Thea Louise.

Tenker ikke noe spesielt om foreldrene.

Skrevet

Tea er finere. Egentlig en absolutt favoritt, men det er for tiden relativt oppbrukt. 



Anonymous poster hash: c1a53...57f
Skrevet

Jeg liker det kjempe godt i alle fall.

Skrevet

Og hva tenker dere om foreldre som velger det navnet?

 

Anonymous poster hash: 40f63...060

Gørr kjedelig! Føler "alle" kaller jentungen sin det.

 

Anonymous poster hash: 9dc21...c96

Skrevet

Kjempefint



Anonymous poster hash: a9873...6f8
Skrevet

Passer bra til jenta mi ihvertfall :D

 

Anonymous poster hash: c9b9c...16a

Skrevet

Ikke så glad i det, synes det er litt kort og intetsigende, og dessuten liker jeg ikke navn som begynner med Th-, ser så lite norsk ut.

 

Men vet det er veldig populært og mange som liker det. Godt vi alle har forskjellig smak! Velg det hvis du liker det

 

Anonymous poster hash: 46164...5fb

Skrevet

Kjempefint :) 

Jenta mi heter det :) 



Anonymous poster hash: 06570...80a
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Andre?

 

Anonymous poster hash: 40f63...060

Skrevet

Det fineste jentenavnet som finnes <3

 

Anonymous poster hash: aa19f...10a

Skrevet

Helt fint, men litt kjedelig.

 

Anonymous poster hash: 66708...075

Skrevet

Hver 3. unge heter det. Resten heter Maya og Emma.

 

Anonymous poster hash: 30303...4d1

Skrevet

Fint navn :)

Niesen min heter det å liker navnet bare bedre og bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...